Webinar pentru toți profesorii: „cum transformă AI pedagogia digitală?”. Cursul e gratuit miercuri, 27 martie, de la ora 17 / Înscrieri online deschise

[jp_post_view]
Image by freepik
Profesorii, indiferent de disciplina pe care o predau sau de ciclul de învățământ în care lucrează, pot participa la webinarul, oferit de ECDL în mod gratuit, „Cum transformă AI pedagogia digitală?”, potrivit unui comunicat al organizatorilor. Evenimentul se va desfășura live pe platforma zoom, Miercuri, 27 Martie, ora 17.00.

Webinarul este conceput pentru a oferi participanților, indiferent de nivelul lor de expertiză în domeniul inteligenței artificiale, o perspectivă cuprinzătoare asupra impactului AI în educație. Profesorii vor afla care sunt oportunitățile, dar și provocările pe care AI le produce în educație.

Webinarul va avea trei secțiuni: în deschidere, participanții află „conceptele de bază ale inteligenței artificiale, descoperind ce este AI-ul, principiile sale de funcționare, aplicații frecvente, și li se vor prezenta câteva dintre provocările majore ale acestuia”.

Pe parcursul celei de-a doua părți, va fi un invitat special, „care va aduce în discuție exemple fascinante de instrumente AI aplicabile în educație, contribuind astfel la o experiență de învățare revelatoare”.

Finalul webinarului „este rezervat prezentării aspectelor legate de etica utilizării AI în educație, explorând cum această tehnologie poate remodela pedagogia digitală”.

Se vor aduce în prim-plan modalități prin care profesorii pot utiliza inteligența artificială pentru a răspunde eficient provocărilor cotidiene și pentru a-și optimiza performanța didactică, deschizând noi orizonturi în practica educațională, mai arată organizatorii în comunicat.

Participarea se face în urma înscrierii prin completarea numelui, a adresei de email, a disciplinei pe care o preă fiecare profesor care vrea să participe și a școlii de proveniență.

 Formularul de înscriere la webinarul online gratuit „Cum transformă AI pedagogia digitală?”, poate fi completat aici.


3 comments
  1. cine sant specialisti aștia digitali ? ce experimenta cu AI au ei ?
    singura experimenta observabila este copiatul pe capete de soluții livrate de CGPT ul. de la clasa 4 până la invatamantul universitar .
    pedagogia nu face casa buna cu aceasta coada de topor numita ai.
    Occidentul a renunțat la tehnologie dupa ce au scos cateva generații de analfabeti.
    noi nu ne lasam mai prejos cu analfabetii. in plus insistam cu incapatanare pe educatie online , pe tabletaraie , softuri , programe , totul spre usurarea efortului invatarii . ..
    daca pana acum pregatirile erau fudulie , cu noile metode (AI) , vor deveni temelie..🙄

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Sorin Cîmpeanu: Sunt încrezător că anul viitor va fi extinsă la nivel național această procedură de scanare și încărcare, de digitalizare a proceselor ce țin Evaluarea Națională și Bacalaureat / Timpul mediu de scanare și încărcare a unei lucrări a fost de două minute

În județul Dâmbovița, s-au încărcat 3400 de lucrări, în 255 de clase de examen, din 133 de centre, în cadrul probei de limba română a Evaluării Naționale 2022, spune ministrul…
Vezi articolul

Unul din doi elevi de clasa a VIII-a nu a luat 5 la simularea Evaluării Naționale la Matematică din județul Brăila/ La clasa a XII-a, 54% dintre elevi au promovat proba de matematică

75% dintre elevii de clasa a VIII-a din județul Brăila au promovat proba de limba și literatura romana și 49% proba de matematică, la simularea Evaluării Naționale 2023, organizată de…
Vezi articolul

În Anglia, profesorii nu apreciază programele remediale cerute de guvern, în pofida investițiilor mari. Prioritatea lor: sprijinul pentru bunăstarea social-emoțională și sănătatea mintală a elevilor, plus măsuri antisărăcie

Sunt profesorii de acord cu programele anunțate de autorități pentru recuperarea pierderilor de învățare în pandemie? În Anglia, sindicaliștii au încercat să afle acest lucru și au aflat că socoteala…
Vezi articolul