Atitudinile misogine alimentate online vor fi abordate la nivel de liceu în Anglia / Școlile engleze „nu ar trebui să predea drept fapt ideea că toți oamenii au o identitate de gen”

[jp_post_view]
Foto: Pexels.com
Elevii de liceu din Anglia vor fi învățați în legătură cu diversele atitudini și comportamente care se manifestă online și alimentează misoginismul, dar și despre „miturile despre femei și relații care să răspândesc online”, potrivit unui nou ghid pe această temă pregătit de guvern și citat de The Guardian. În același timp, noile recomandări ale guvernului elimină limitele de vârstă pentru teme legate de gen în școli, dar spun că acestea trebuie să fie predate „într-o manieră predată vârstei”, scrie, separat, aceeași publicație.

Potrivit The Guardian, școlile engleze trebuie să aibă grijă, potrivit noului ghid, „să nu sprijine un anume punct de vedere” cu privire la gen sau să îl predea drept fapt și „nu ar trebui să predea drept fapt ideea că toți oamenii au o identitate de gen”.  

Iar elevilor din Anglia  vor învăța ce spune legea cu privire la sex și identitate de gen. În plus, școlile sunt îndemnate să nu folosească desene și grafice care să „simplifice excesiv” temele de acest fel, care ar putea fi interpretate ca fiind adresate copiilor mici sau care ar putea perpetua stereotipurile legate de gen sau i-ar încuraja pe copii să-și pună sub semnul întrebării propriul gen.

Atenție sporită pentru cultura „incel” și misoginism online

În același timp, elevii de liceu din Anglia urmează să afle, în școli, mai multe lucruri despre așa-numita „cultură incel” – subcultura online a „celibatarilor involuntari”, care alimentează atitudini misogine extreme și care, în discursul public, este puternic legată de frații Tate și a fost abordată în serialul de succes „Adolescența”. 

Vor fi abordate la orele de liceu și „modele pozitive de urmat” pentru băieți și vor fi contracarate miturile cu privire la femei și relații care se răspândesc în comunitățile radicalizate de pe Internet. În același timp, școlile sunt avertizate să nu „îi stigmatizeze pe băieți doar pentru că sunt băieți”. 

Potrivit The Guardian, noile recomandări ale guvernului apar în contextul în care Departamentul pentru Educație de la Londra este așteptat să publice noi date care ar dovedi că atitudinile misogine la nivel de liceu, în Anglia, au atins „proporții epidemice”. Peste jumătate (54%) dintre elevii de liceu care au luat parte la un sondaj pe această temă, citat în așteptatul raport, au spus că au auzit comentarii misogine în ultima săptămână dinaintea interviului, iar peste o treime au auzit comentarii care le-au produs îngrijorare cu privire la siguranța fetelor.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Ministrul Educației din Franța vrea ca profesorii să poată preda și după studiile de licență, ca răspuns la deficitul de personal / Masteratul este obligatoriu pentru cariera didactică în prezent

Formarea inițială a profesorilor din Franța este pusă în discuție zilele acesta de ministrul educației Pap Ndiaye. Oficialul a declarat, într-un interviu recent pentru publicația Le Monde, că o soluție…
Vezi articolul

Activități educaționale pentru copii și familiile lor la Muzeul Astra din Dumbrava Sibiului, în weekenduri, chiar și în timpul anului școlar, „pentru a contracara efectele școlii online”

Activități educaționale sunt desfășurate pentru copii și familiile lor la Muzeul Astra din Dumbrava Sibiului în weekenduri și în timpul anului școlar „pentru a contracara efectele școlii online”, potrivit unui…
Vezi articolul

Apel către profesori, directori și inspectori al elevilor și părinților din București: Revenirea fizică la școală să nu creeze stres și anxietate în rândul elevilor / Nu este prevăzută acordarea notelor pentru integralitatea caietelor de curs, a temelor sau a prezenței în cadrul orelor

Revenirea fizică la școală să nu creeze stres și anxietate în rândul elevilor în urma ideii că aceștia urmează să fie evaluați mai drastic, în ideea de a contrabalansa anul…
Vezi articolul

Oana Moraru: Copiii care intră în grădinițe și clase primare cu probleme de atenție, vocabular sărac, logică dezorganizată, ies din școli și grădinițe tot cu probleme de atenție și de limbaj

„Cât progres se datorează creșterii și dezvoltării naturale? Cât progres vine odată cu programul educațional al școlii?”, scrie Oana Moraru, pedagog și fondator de școală privată, într-un text în care…
Vezi articolul