Propunere controversată a unei profesoare din Anglia: Nu mai faceți copii ca să stopăm schimbările climatice!

[jp_post_view]
Foto: Pexels.com
O profesoară de la o universitate din Marea Britanie a provocat un val de reacții puternice în mediul online după ce a afirmat că singura soluție reală împotriva schimbărilor climatice este aceea ca rasa umană să dispară.

„În ceea ce privește amprenta de carbon, cel mai rău lucru pe care îl puteți face este să aveți un copil,” a declarat Patricia MacCormack, profesoară de Filozofie Continentală la Universitatea Anglia Ruskin din Cambridge. Propunerea profesoarei este inclusă în cartea The Ahuman Manifesto, care a fost lansată recent și care se concentrează asupra suprapopulării – dacă ființele umane provoacă schimbări climatice prin crearea de gaze cu efect de seră, atunci mai mulți oameni înseamnă mai multe emisii.

Într-un material dedicat recentei apariții editoriale, CambridgeshireLive a descris ceea ce numește „o nouă modalitate radicală de a rezolva schimbările climatice – lăsând umanitatea să dispară.”

 


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Daniela Vasile, profesor: Modelul hibrid, cel mai dificil de implementat la nivel de clasă, dar cu cea mai mare flexibilitate și oportunități. Cum se face învățare de tip hibrid cu o clasă inversată

În timp ce societatea este blocată în discuții superficiale si contradictorii, generate de o implementare deficitara a conceptului de învățare online în lunile martie-iunie, o discuție mai productivă ar consta…
Vezi articolul

Cele mai uşoare subiecte din ultimii 3 ani, la Matematică, la Evaluarea Naţională. Analiza profesorului Sorin Borodi arată că cele mai multe exerciţii au avut grad de dificultate 2, pe o scară de la 1 la 10

Examenul de Matematică de la Evaluarea Națională 2020 a avut subiectele cu cel mai mic grad de dificultate din ultimii 3 ani, potrivit analizei comparative realizate de profesorul de matematică…
Vezi articolul

Tabloul dezechilibrelor din școala românească, într-un raport al Comisiei Europene: bani prea puțini, sprijin cvasiinexistent pentru elevii din mediile dezavantajate, lipsă de putere pentru școlile sărace

Accesul inegal al elevilor la învățătură, exacerbat de criza corona și trecerea la școala online, pune presiune pe autoritățile române să acționeze cu măsuri concrete în sprijinul elevilor defavorizați. Cât…
Vezi articolul