Cluj: Părinții și profesorii de la Colegiul Economic se opun fuziunii cu alt liceu, mult mai slab cotat

[jp_post_view]
meditații în perioada în care școlile au fost închise
Foto: Pexels.com

Părinții și profesorii de la Colegiul Economic ‘’Iulian Pop” din Cluj-Napoca se opun unei propuneri venite de la Inspectoratul Școlar Județean, care vrea extinderea școlii, prin absorbția Colegiului Tehnic ‘’Napoca’’, fostul liceu MIU Clujana.

Atât cadrele didactice, cât și părinţii se plâng că măsura încurajează mediocritatea, având în vedere că între cele două școli există o diferență uriașă în ceea ce privește procentul de promovare la examenul de bacalaureat, transmite Ziua de Cluj.

Publicația prezintă și o petiție semnată de aproape 2.000 de persoane, în care semnatarii scriu că ”motivul declarat al acestei comasari este dezvoltarea Colegiului Economic, ceea ce ni se pare, cel puțin, o glumă. Noi, părinții elevilor Colegiului Iulian Pop, considerăm că dezvoltarea și susținerea performanței elevilor și liceului ar putea fi făcută prin creșterea numărului de clase (concurența pentru ocuparea locurilor în clasă a IX-a fiind notabilă), tradiția acestui liceu trebuie dusă mai departe, trebuie încurajată și susținută”.

Citește tot articolul pe ZiuadeCluj


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Nu există dovezi științifice care să coreleze gradul de dezvoltare al unei zone direct cu gradul de abandon școlar sau riscul de abandon școlar, spune consilierul ministrului Educației, Radu Szekely, care explică diferențele între mecanismul de selecție PNRAS și indicele IRSE

„Dacă ne uităm la școlile care au fost selectate, măsurarea gradului de risc de abandon școlar se face după niște principii ce țin de educație mai degrabă decât de starea…
Vezi articolul

Angajările în Educație sunt restricționate în 2025, confirmă Guvernul, care a dat ordonanță de urgență pentru a putea fi organizat concurs doar pentru posturile din creșele construite cu bani PNRR

Angajările în Educație sunt restricționate în 2025, confirmă Guvernul printr-o ordonanță de urgență (OUG) pe care a aprobat-o joi, 3 aprilie, mai precis în nota de fundamentare (NF) a acesteia.…
Vezi articolul