100 de elevi din familii vulnerabile din Sectorul 2 vor primi o masă caldă la școală și rechizite

300 de vizualizări
O elevă mănâncă masa caldă primită în fiecare zi prin Programul „Pâine și Mâine” / Foto: World Vision România
100 de elevi din familii vulnerabile care învață la Școala nr. 145 vor primi o masă caldă în zilele de școală și rechizitele de care au nevoie, potrivit unei postări a primarului Radu Mihaiu. Acesta a menționat că va fi derulat un program de educație remedială.

Potrivit primarului, va fi organizat un program pentru reducerea decalajelor școlare, la care se vor adăuga și „activități extrașcolare, asistență logopedică, consiliere psihologică pentru copii și părinți”.

„Școala nr. 145 are, din păcate, cel mai ridicat grad de risc educațional din Sectorul 2. (…) Copiii vor fi recomandați de școală și de serviciul de asistență socială Baicului și vor primi o masă caldă în zilele de școală și rechizitele de care au nevoie”, se arată în anunț.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Alexandru Cumpănașu, achitat în dosarul în care era acuzat de DNA că a mințit în privința studiilor superioare când a aplicat pentru un post de expert într-un proiect european: „Fapta nu a fost săvârşită cu vinovăţia prevăzută de lege” / Decizia nu este definitivă

Tribunalul București l-a achitat pe Alexandru Cumpănașu, în dosarul în care era acuzat de DNA că a mințit în privința studiilor superioare când a aplicat pentru un post de expert…
Vezi articolul

Ligia Deca, despre cazul de la Școala Nicolae Titulescu: Am solicitat Inspectoratului Școlar al Municipiului București să transmită ministerului concluziile cercetării. Reiterez obligația școlilor de a urma Procedura privind gestionarea cazurilor de violență

„Violența, agresiunile și comportamentele abuzive sunt incompatibile cu un mediu școlar sănătos și sigur. Am solicitat Inspectoratului Școlar al Municipiului București să transmită Ministerului Educației concluziile cercetării”, a declarat Ministrul…
Vezi articolul

Cîmpeanu: Am stat să mă gândesc ce nu a fost bine în Legea 1. Nu a fost însoțită de o arhitectură de sistem, nu a fost însoțită de mecanisme care să poată face posibile acele schimbări. În proiectele de lege vom avea în egală măsură schimbări de proces și arhitectură de sistem

Legea 1 din 2011, actiuala legea a Educației Naționale aflată în vigoare, nu a fost însoțită de o arhitectură de sistem și de de mecanisme care să poată face posibile…
Vezi articolul

INTERVIU Eu sunt profesorul pe care nu l-am avut, dar pe care mi l-aș fi dorit să-l am, spune Ioana Alexandra Șomîtcă, autoare a unui ghid pentru profesori și părinți: Noi am putea să creăm ceva extraordinar la clasă și în cancelarie, pentru că matematica, ceea ce predau eu, are legătură cu Pitagora, dar, în același timp, Pitagora a avut tangență și cu muzica

Ioana Alexandra Șomîtcă, fostă profesoară de matematică la gimnaziu și asistent universitar, precum și autoare unui ghid pentru profesori și părinți, a declarat pentru Edupedu.ro că „sunt profesorul pe care…
Vezi articolul

Directoarea Colegiului Național I. L. Caragiale din București, Andreia Bodea: Unii elevi nu mai înțeleg pentru ce trebuie să învețe. Un elev de 17 ani mi-a spus că vrea să dea un tun și să se retragă. Noi în școală oferim modele, dar părinții nu ne lasă să ne facem treaba

Directoarea Colegiului Național I. L. Caragiale din București, Andreia Bodea, spune într-un interviu acordat TVR2, în emisiunea Educația la putere, că „unii elevi nu mai înțeleg pentru ce trebuie să…
Vezi articolul