VIDEO „A fost ușor” – Liceeni din Alba, despre subiectele la Limba Română Bac 2025

[jp_post_view]
Foto: Alba24
Subiectele la proba scrisă de Limba și literatura română – Bacalaureat 2025 „au fost ușoare”, iar elevii s-au „descurcat” pentru că „au avut de unde să aleagă”, spun liceeni din Alba, citați de Alba24.ro după încheierea examenului.

Ei spun că „nu a fost nimic complicat, nu au fost texte greu de înțeles”, iar Subiectul 3 – bazat pe texte din Ion Creangă sau Ioan Slavici – „a fost ok”.

Ce spun liceenii din Alba:

  • Elev: „Ușor. Am avut de ales între Ion Creangă și Ioan Slavici la Subiectul 3. La Subiectul 2 am avut notațiile autorului. Ne-am descurcat – adică m-am descurcat, probabil și colegii mei. Au avut de unde să aleagă, între Harap Alb și Moara cu noroc. Cred că a fost un subiect accesibil pentru toată lumea (…)”
  • Elev: „Mă așteptam să fie mai greu, a fost chiar ușor. Nu a fost nimic complicat, nu au fost texte greu de înțeles. La subiectul 3 a fost ok. (…)”
  • Elevă: „A fost un examen foarte ușor. Nu mi s-a părut greu. Într-adevăr a fost puțin la Subiectul 3. (…)”
Video: Alba24.ro

Citește mai mult și vezi video pe Alba24.ro

Citește și:
Subiecte Limba Română real și tehnologic – BAC 2025. La subiectul al III-lea a picat caracterizarea unui personaj din Povestea lui Harap Alb sau Moara cu noroc
Subiecte Limba Română uman – BAC 2025. Eseu despre relația dintre două personaje într-un text narativ studiat, aparținând lui Ion Creangă sau lui Ioan Slavici – cerința de la subiectul al III-lea

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Cine este noua ministră a Educației din Franța, Nicole Belloubet: tehnocrată de stânga, profesor de drept public și fost ministru al Justiției, a contestat în trecut centralizarea impusă școlilor

Franța are un nou ministru al Educației de câteva zile, după ce președintele Emmanuel Macron a eliberat-o din funcție pe Amélie Oudéa-Castéra, în urma scandalului generat de declarațiile cu privire…
Vezi articolul

OFICIAL Noile reguli de omologare a mijloacelor de învățământ, aprobate de Ministerul Educației, stabilesc în premieră obligația ca acestea să fie conforme cu programa școlară, să încurajeze gândirea creativă și spiritul critic / Criterii separate pentru instrumente de învățare folosite și în învățământul special

Documentul care reglementează omologarea mijloacelor de învățământ, actualizat după 7 ani, a fost publicat în Monitorul Oficial. Ordinul de ministru privind metodologia de omologare stabilește pentru prima oară criterii clare…
Vezi articolul