BREAKING Subiectele de la Evaluarea Națională de clasa a IV-a, Matematică. Cele 20 de cerințe pe care le-au avut de rezolvat elevii

[jp_post_view]
Elevii de clasa a IV-a au susținut miercuri, 22 mai, proba la Matematică din cadrul Evaluării Naționale. Subiectele sunt pe două numere, iar elevii au avut la dispoziție 60 de minute pentru a le rezolva. Vezi mai jos care sunt cele 20 de probleme în care sunt și noțiuni istorice sau de științe, conform documentelor consultate de Edupedu.ro.

Evaluările de la finalul claselor a II-a , a IV-a și a VI-a sunt elaborate de către Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație (CNPEE). Testele pentru evaluarea națională au un format asemănător cu cel al evaluărilor internaţionale.

Fiecare test este structurat în 3 părți:

I. Numere: de la exercițiul 1 și până la exercițiul 10;

II. Figuri geometrice și măsurători: de la exercițiul 11 și până la exercițiul 17;

III. Organizarea datelor: de la exercițiul 18 și până la exercițiul 20;

Matematică – Testul 1:

Matematică – Testul 2:


1 comment
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

De ce educația riscă să intre în colaps fără salarii mărite: veniturile sunt umilitoare, absolvenții buni fug de catedră, profesorii sunt îmbătrâniți, în școli sunt sute de pensionari sau necalificați

Rezultatele sistemului de educație din România sunt catastrofale, cu analfabetism și scădere dramatică la matematică. Una dintre principalele cauze este resursa umană: cu salariul de intrare în profesie de 2.400…
Vezi articolul

Zero legi în dreptul Ministerului Educației, în Planul Anual de Lucru al Guvernului aprobat miercuri, deși în planul legislativ era anunțat un proiect de lege bazat pe „România educată”, în iunie, iar ministrul Cîmpeanu susținea că lansează dezbaterea luna aceasta

Ministerul Educației nu a propus niciun proiect legislativ în Planul Anual de Lucru al Guvernului, document publicat sub formă de raport de implementare și realizare a priorităților propuse de instituțiile…
Vezi articolul

Un cadru didactic poate fi numit coordonator pentru proiecte educaționale europene de către director, în școlile cu mai mult de 3 proiecte ale UE, anunță Ministerul Educației. Versiunea finală a proiectului de ROFUIP a fost trimisă la Monitorul Oficial

Directorii școlilor și liceelor în care se derulează mai mult de 3 programe ale Uniunii Europene (UE) în domeniul educației vor putea desemna un cadru didactic coordonator pentru proiecte educaționale…
Vezi articolul