Cîmpeanu: Şcolile de vară sunt o soluţie corectă în setul de măsuri remediale

[jp_post_view]
Foto: gov.ro
Ministrul Educaţiei, Sorin Cîmpeanu, a declarat miercuri, după întâlnirea cu reprezentanţii AUR, că şcolile de vară reprezintă o soluţie corectă pentru recuperarea pierderilor suferite pe parcursul crizei sanitare, transmite Agerpres.

„Au fost propuse măsuri precum şcoli de vară, în care să poată fi recuperat într-o manieră sintetică cea mai mare parte din ce s-a pierdut pe parcursul crizei sanitare, pentru asta avem nevoie de concursul profesorilor în primul rând, dar avem nevoie şi de acoperire bugetară. (…) A fost o propunere care a fost considerată corectă în setul de măsuri remediale. Şcolile de vară sunt o soluţie corectă, fiind nevoie de profesori, fiind nevoie de resurse financiare alocate în acest scop. De asemenea, ceea ce oricum am fi făcut, legătura cu universităţile pentru a avea înţelegere, flexibilitate pe parcursul examenului de admitere în universităţi”, a spus Sorin Cîmpeanu.

El a adăugat că acţiunile remediale sunt foarte importante şi trebuie să fie decise caz cu caz, în funcţie de ceea ce a asimilat elevul şi nu în funcţie de ce a predat profesorul.

„Trebuie verificat tot ceea ce a asimilat fiecare elev şi trebuie intervenit personalizat cu acţiuni remediale. Este un set întreg de măsuri. Şcoala de vară este una dintre aceste măsuri. (…) În măsura în care vom reuşi să începem cel de-al doilea semestru în format clasic, vom avea de recuperat pierderile suferite pe parcursul crizei sanitare”, a mai spus ministrul Educaţiei.

Sursă foto: gov.ro


2 comments
  1. Trebuie verificat ce a asimilat fiecare elev și trebuie intervenit personalizat. Serios? Eu am vreo 240 de elevi, în toate clasele la care predau. Cum aș putea verifica fiecare elev și interveni personalizat? Cu toată disponibilitatea mea, nu e posibil.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Ligia Deca, despre acuzațiile că un examen în plus de admitere la liceu ar încuraja și mai mult meditațiile: Nu facem altceva decât să reușim să testăm potrivirea mai bună a candidaților cu profilul pe care ei și-l doresc

Ministrul Educației, Ligia Deca, a precizat că motivul pentru care a propus în proiectul legii Educației posibilitatea ca elevii să dea și examen de admitere la intrarea la liceu, pe…
Vezi articolul

Ligia Deca, întrebată despre o eventuală demisie în cazul în care legile educației vor fi modificate mult în Parlament: „Mă voi gândi la alte acțiuni” / Ce-și dorește ea, generic, să rămână în legi: „susținerea elevilor”, a carierei didactice și programele naționale

Ministrul Educației, Ligia Deca, a evitat un răspuns tranșant când, în conferința de presă de luni, a fost întrebată în mod repetat în legătură cu o eventuală demisie sau „linie…
Vezi articolul

Mesajul Ligiei Deca pentru profesorii și angajații din școli care vor ieși la protest marți, pe contrasens cu cel al Guvernului din care face parte: Îi respectăm, suntem alături de ei, ne dorim ca ei să aibă sprijinul financiar pentru a-și desfășura meseria așa cum vocația le-o cere și așa cum avem cu toții nevoie

Ministrul Educației, Ligia Deca, a spus că este alături de profesorii și angajații care vor merge marți la protestul din Capitală, unde este programat un marș la care s-au anunțat…
Vezi articolul

Peste 56% dintre elevii participanți la un chestionar online cred e nevoie ca tezele să fie înlocuite cu mijloace de evaluare sumativă, axate pe feedback / Aproape 94% dintre ei au afirmat că s-au simțit presați de sistemul de evaluare – raport Consiliul Național al Elevilor

Peste 56% dintre elevii care au participat la un chestionar online consideră că este nevoie ca tezele să fie înlocuite cu instrumente de evaluare care să permită profesorului să ofere…
Vezi articolul