Cinci școli din București vor rămâne online, miercuri, din motive justificate de infrastructură – ISMB

4.088 de vizualizări
Foto: INQUAM Photos – Octav Ganea
Cinci unități școlare vor rămâne în sistem online, pe 19 mai, când cei mai mulți dintre elevii din București vor reveni la școală, ca urmare a scăderii ratei de infectare în Capitală. Motivele pentru care aceste cinci școli rămân online sunt „justificate de infrastructură”, conform Inspectoratului Școlar al Municipiului București, prin purtătoarea de cuvânt Gianina Georgescu.

Potrivit ISMB, este vorba despre:

  • Șc. gimnazială „Voievod Neagoe Basarab”,
  • Șc. gimnazială „Sfinții Constantin și Elena”,
  • Școala gimnazială „Adrian Păunescu”,
  • Liceul de arte „Nicolae Tonitza”,
  • Școala gimnazială nr 124.

Pe criteriul epidemiologic, nicio școăla nu a solicitat suspendarea cursurilor, iar azi, au activitatea suspendată 38 de clase, potrivit ISMB.

Foto: INQUAM Photos/ Octav Ganea


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Exmatricularea elevilor, reintrodusă în proiectele legilor Educației, printr-un amendament susținut de minister, PNL și PSD: Exmatricularea poate fi realizată doar în situații grave, în urma încălcării normelor de disciplină în spațiul școlar

Parlamentarii au votat vineri, în comisia pentru învățământ din Camera Deputaților, pentru introducerea unui amendament în proiectele legilor Educației prin care exmatricularea se poate aplica în cazurile grave în care…
Vezi articolul

Ministerul Educației vrea să plătească 735 de lei pentru un item de evaluare în cadrul platformei online de evaluare a elevilor și 2.084 de lei pentru o resursă educațională / Profesorii care au trimis până acum subiecte pentru examenele naționale nu au fost niciodată plătiți

Banca de 200.000 de itemi obiectivi pentru evaluare, integrată în platforma de evaluare online a elevilor la clasă și la examenele naționale, va costa 30 de milioane de euro, estimează…
Vezi articolul

Directoarea Magdalena Dorcioman: Degrevarea nu este un privilegiu, ci un instrument de eficiență instituțională, mai ales în școli care administrează sute de elevi și reforme în derulare

„Degrevarea nu este un privilegiu, ci un instrument de eficiență instituțională, mai ales în școli care administrează sute de elevi, infrastructură extinsă, activitate în două schimburi și reforme în derulare”,…
Vezi articolul