“Clase de inspirație finlandeză”, proiect-pilot lansat de Primăria Buzău

752 de vizualizări
Foto: © Dreamstime.com
Opt școli și 15 grădinițe au aderat la un proiect-pilot lansat săptămâna trecută de Primăria din Buzău, “Clase de inspirație finlandeză”, care utilizează modelul finlandez de educație timpurie ca bază pentru dezvoltarea competențelor pedagogice ale profesorilor, scrie publicația locală Opinia.

Potrivit sursei citate, selecția unităților de învățământ și a cadrelor didactice participante la proiect se bazează pe ceea ce experții finlandezi consideră un avantaj, anume contribuția în diverse proiecte la nivel profesional.

Publicația arată că proiectul presupune trei faze propuse de experții finlandezi: patru săptămâni de instruire intensivă, urmate de un proiect de dezvoltare cu o durată de opt săptămâni, pentru implementarea celor învățate (septembrie-noiembrie), iar la final 1-3 zile de demonstrație pentru validarea proiectului și primirea certificatului de absolvire.

Citește mai mult despre proiect pe Opiniabuzau.ro

Photo 71146494 © Michal KnitlDreamstime.com

Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Sorin Cîmpeanu schimbă referința pentru bugetul alocat educației, de la PIB la bugetul național: “Susțin alocarea a cel puțin 15% din bugetul național” / Aceasta ar însemna doar puțin mai mult decât banii de acum și tot sub 6% din PIB cât prevede legea, procent calificat drept “himeră” de către ministru 

“Sunt printre cei care susțin alocarea a cel puțin 15% din bugetul național pentru cheltuielile din educație (…) Mai mult de un leu din șapte din bugetul național, în opinia…
Vezi articolul

Situație paradoxală în noile direcții județene de învățământ, foste inspectorate școlare, de la 1 noiembrie: angajații nu vor mai face niciun fel de inspecție școlară, dar funcțiile lor rămân de inspectori / Care sunt atribuțiile noilor DJÎP – surse

Noile inspectorate școlare, adică viitoarele direcții județene de învățământ preuniversitar, rămân fără inspecții școlare în atribuții, potrivit proiectului de Regulament-cadru de organizare şi funcţionare a direcţiilor judeţene de învăţământ preuniversitar/Direcţiei…
Vezi articolul