Compunerea de la subiectul II B a fost aceeași dată în Testul de antrenament nr. 16 din 4 mai 2020 – Evaluarea Națională 2020

[jp_post_view]
Foto: Freepik.com
Compunerea de la subiectul II B de la Evaluarea Națională 2020 a fost aceeași dată în Testul de antrenament nr. 16, test publicat de ministerul Educației pentru pregătirea candidaților pe 4 mai 2020. Acest test a fost rezolvat pe 9 iunie 2020 la TVR în emisiunea Teleșcoala.

Varianta 5, cea extrasă pentru proba scrisă la Evaluarea Națională 2020, a avut la Subiectul al II-lea, punctul B, următoarea cerință:

„Redactează o narațiune de 150-300 de cuvinte, în care să prezinți o întâmplare petrecută în timpul unei activități preferate.

În compunerea ta, trebuie:
– să relatezi o întâmplare, respectând succesiunea logică a faptelor;
– să precizezi două elemente ale contextului spațio-temporal;
– să ai un conținut adecvat cerinței;
– să respecți precizarea privind numărul de cuvinte”

Aceeași cerință a fost în Testul de antrenament nr. 16, tot la Subiectul al II-lea, punctul B, publicat de Ministerul Educației pe 4 mai.

Testele de antrenament au fost rezolvate și în emisiunea Teleșcoala, iar rezolvarea acestui test a fost difuzată pe 9 iunie, adică săptămâna trecută, marți.

Foto: Business photo created by katemangostar – www.freepik.com

Citește și:


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

ASE București și Universitatea de Medicină Iuliu Hațieganu din Cluj Napoca – din nou singurele universități românești din top 1000, în clasamentul Times Higher Education 2023. Majoritatea instituțiilor românești, în coada rankingului global / Top 3: Oxford, Harvard, Cambridge

Numărul universităților românești incluse în cea mai nouă ediție a clasamentului Times Higher Education al celor mai bune universități din lume – ediția 2023, publicată astăzi – a crescut la…
Vezi articolul

Mircea Miclea: Proiectele de legi ale educației suferă de deficiențe structurale. Nu cred că pot fi cârpite / Dintre cei care le-au scris nimeni nu iese în față pentru că nimeni nu se poate mândri cu astfel de proiecte de lege

Profesorul Mircea Miclea avertizează că proiectele de legi ale educației Cîmpeanu „suferă de deficiențe structurale. Nu cred că pot fi cârpite”. Dacă sunt peste 10.000 de propuneri de îmbunătățire primite…
Vezi articolul