Concurs de Informatică pentru liceenii din București, înscrierile au început online. Premiul – dotarea completă a laboratorului de informatică pentru echipa câștigătoare

[jp_post_view]
ASUS Challenge 2022
Concursul de Informatică ASUS Challenge 2022 pentru liceenii din București, a demarat înscrierile online, potrivit unui comunicat de presă primit de Edupedu.ro. Competiția este derulată în parteneriat cu Inspectoratul Școlar al Municipiului București. Compania organizatoare va dota laboratorul de informatică al liceului echipei câștigătoare cu 30 de sisteme desktop all-in-one și un laptop performant.

Competiția se va desfășura online pe platformele Kahoot! și Zoom în perioada 15 martie – 5 mai 2022. La concurs pot participa elevii din clasele IX-XII din Municipiul București. Fiecare unitate de învățământ participantă va fi reprezentată de o echipă de maxim 5 liceeni sub conducerea unui profesor îndrumător. Fiecare echipă trebuie să aibă la dispoziție un PC desktop, cel puțin un smartphone și o conexiune Internet.

Cadrul didactic îndrumător va putea efectua înscrierea în mod gratuit până pe data de 31 martie 2022.

Concursul de informatică va cuprinde o etapă de simulare (4 aprilie), două de departajare (7 și 12 aprilie) și finala (4 mai) care va decide echipa câștigătoare dintre cele 20 de finaliste.

“Apreciem inițiativa organizării unui concurs care să pună în valoare pe de o parte căi de valorificare  a unor aplicații, pe de altă parte, aptitudinile elevilor noștri în a le exploata constructiv.”, a declarat Mihaela Ștefan, Inspector Școlar General, Inspectoratul Școlar al Municipiului București, la evenimentul de lansare a concursului.

„Prin acest proiect încurajăm dezvoltarea competențelor de programare în rândul liceenilor, pe care vrem să îi determinăm să utilizeze cât mai eficient tehnica de calcul și noile mijloace de comunicare”, a declarat Bogdan Ivașcu, Country Manager ASUS România.

„Informatica, robotica și științele reprezintă domenii prioritare pentru elevii care doresc să se pregătească pentru profesiile viitorului. Elevii de azi au șansa să dobândească aptitudini și conținuturi cât se poate de utile prin participarea la acest concurs. Echipa NEXTLAB.TECH susține cu bucurie liceele bucureștene în procesul lor de creștere a calității și relevanței actului educațional.”, a declarat și profesorul Răzvan Bologa, de la Facultatea de Cibernetică a ASE București, fondator NEXTLAB.TECH – partener ASUS Challenge.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Subiecte și răspunsuri Olimpiada de Limba maghiară, etapa județeană. Descarcă ce au primit elevii la „Mikes Kelemen” 2024, de la școlile cu predare în limba maghiară sau în română

Subiectele și baremele de corectare pentru Olimpiada de Limbi materne – maghiară (ONLLMMK), de la etapa județeană de sâmbătă, 23 martie, au fost publicate de Ministerul Educației pe subiecte.edu.ro. Edupedu.ro redă…
Vezi articolul

Tăiere fără nicio explicație. Premiile de la mai multe olimpiade școlare nu mai pot fi echivalate de elevi cu probe de la Bacalaureat 2024. Lista publicată de Ministerul Educației

Lista olimpiadelor școlare la nivel regional/european și internaționale pentru care elevii de clasa a XII-a pot solicita echivalarea probelor scrise de Bacalaureat, dacă au obținut medalii pe parcursul liceului, a…
Vezi articolul

Material susținut de proiectul 3DUTECH și ECDL România

Andrei, elev de liceu, despre participarea la concursul „Design pentru Educație”, cu premii de 1.500 de euro: Cel mai mult mi-a plăcut proiectul prin care am scanat 3D bustul poetului Mihai Eminescu și am realizat o replică / Înscrierile sunt deschise pentru toți elevii

Elevii din toată țara, care au imprimantă 3D în școala în care învață, se pot înscrie gratuit până în data de 15 mai, împreună cu un profesor coordonator, la concursul…
Vezi articolul

Marilen Pirtea, rectorul Universității de Vest din Timișoara: Trebuie să fie corelate planurile-cadru cu examenele naționale, în caz contrar va fi stimulată în continuare învățarea de suprafață / Trebuie gândit și un sistem eficient de formare a profesorilor, iar debutanții au nevoie de mentorat

Succesul reformei depinde de corelarea curriculumului cu metode moderne de predare, evaluare și formare a profesorilor scrie Marilen Pirtea, rectorul Universității de Vest din Timișoara, într-o analiză pe schimbările aduse…
Vezi articolul