Condiții insalubre la Clubul copiilor din orașul Odobești: elevii se spală pe mâini la bidon

[jp_post_view]
Foto: G4Media.ro
Elevii care urmează cursuri la Clubul copiilor din orașul vrâncean Odobești au parte de condiții insalubre. Micuții sunt nevoiți să se spele pe mâini într-o improvizație dintr-un bidon pentru murături, iar nevoile și le fac la o grădiniță din apropiere, clădirea în care funcționează Clubul neavând canalizare.

Coordonatorii Clubului spun că au făcut demersuri către Primăria Odobești pentru a li se asigura un spațiu adecvat, însă nu au primit răspuns pozitiv până acum. Primarul orașului nu a răspuns la apelurile reporterului G4Media.

Citește mai mult pe G4Media.ro.


1 comment
  1. Cluburile si Palatele Copiilor sunt in subordonarea I.S.J. si a M.E. Nu are nimic cu Administratia Locala.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Cazul acuzațiilor de plagiat aduse directorului SIE, Gabriel Vlase, în 2018, reluat de Pressone după șase ani / „Cel puțin 66 de pagini de conținut plagiat” în teza de doctorat, Vlase nu neagă „nici măcar o singură dată”

Acuzațiile de plagiat aduse directorului SIE, Gabriel Vlase, într-un articol semnat de jurnalistul Sorin Semeniuc în Newsweek, în 2018, sunt reluate acum într-o investigație publicată de jurnalista Emilia Șercan pentru…
Vezi articolul

Institutul „Elie Wiesel”: Președintele Nicușor Dan are nedumeriri nu numai despre diverse organizații, ci și cu memoria persoanelor condamnate pentru crime de război / Cazul străzii care poartă numele lui Mircea Vulcănescu, declarat criminal de război prin sentință definitivă

În 2023, Institutul „Elie Wiesel” a solicitat primarului Bucureștiului „să promoveze o hotărâre de Consiliu General pentru respectarea OUG 31/2002 și redenumirea străzii Mircea Vulcănescu. Nu am primit răspuns și…
Vezi articolul

Cîmpeanu: Am stat să mă gândesc ce nu a fost bine în Legea 1. Nu a fost însoțită de o arhitectură de sistem, nu a fost însoțită de mecanisme care să poată face posibile acele schimbări. În proiectele de lege vom avea în egală măsură schimbări de proces și arhitectură de sistem

Legea 1 din 2011, actiuala legea a Educației Naționale aflată în vigoare, nu a fost însoțită de o arhitectură de sistem și de de mecanisme care să poată face posibile…
Vezi articolul