DESCARCĂ Modele de subiecte pentru Titularizare 2025 – profesori învățământ primar, publicate de Ministerul Educației

[jp_post_view]
Model subiect Titularizare 2025 Învățători Edupedu / Foto: captură document
Modelele de subiecte pentru concursul național de titularizare 2025, pentru profesorii de învățământ primar, au fost publicate de Ministerul Educației prin Centrul Național de Politici în Evaluare (CNPEE). Documentele, care nu au fost anunțate de ministerul Educației pentru candidații la concurs, pot fi descărcate mai jos în articol.

Proba scrisă a concursului de Titularizare 2025 are loc pe 15 iulie, potrivit calendarului aprobat de Ministerul Educației. Vezi aici metodologia de mobilitate pentru anul școlar 2025-2026, care conține toate etapele de mobilitate pentru profesori, inclusiv concursul național de angajare.

În acest moment, potrivit textului ordonanței de urgență (OUG) „trenuleț” cu măsuri fiscal-bugetare pentru anul 2025, orice concurs de angajare la stat este înghețat, inclusiv titularizarea, mai puțin angajarea în Sănătate.

Ministrul Educației și Cercetării (MEC), Daniel David, a dat asigurări în mai multe rânduri că titularizarea 2025 se va susține, invocând memorandumul de exceptare din 2024, fără caracter de act normativ, valabil doar pentru concursul de angajare din 2024. Edupedu.ro urmărește deciziile privind Titularizarea în anul 2025 și va reveni cu noi informații imediat ce vor fi disponibile.

  • Ce este titularizarea? Titularizarea este angajarea într-o școală, pe o perioadă nedeterminată. Pentru a se titulariza – deci pentru a se angaja pe o perioadă nedeterminată – profesorii trebuie să obțină minimum nota 7 atât la examenul scris, cât și la inspecția la clasă în profilul postului. Pentru a deveni suplinitor – deci pentru angajarea pe perioadă determinată – candidații trebuie să obțină minimum nota 5 atât la proba scrisă, cât și la inspecție.
Modelele de subiecte pot fi descărcate de aici:

DOCUMENT DESCARCĂ SUBIECT Profesori învățământ Primar Titularizare 2025 – model:

  • Barem:
Citește și:
Modelele de subiecte pentru Titularizare 2025 publicate de Ministerul Educației. Descarcă variantele și baremele pentru profesorii de gimnaziu și liceu
DESCARCĂ Modele de subiecte pentru Titularizare 2025 – educatori, puericultori și profesori învățământ preșcolar, publicate de Ministerul Educației
OFICIAL Profesorii care vor preda la clasele primare vor avea în formarea inițială – nivel licență 25 de examene și 18 colocvii, 15% practică pedagogică și doar o oră de pedagogie digitală pe săptămână în penultimul semestru

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Material susținut de NextLab.tech

Alina Boca, profesoară de informatică: Asamblarea unui robot presupune și lucrul cu șurubelnițe, șuruburi, lucruri practice pe care nu prea le mai facem la școală cu elevii și lor chiar le place / Robotica leagă prietenii care rămân

„Asamblarea unui robot presupune și o anumită abilitate, adică lucrul cu șurubelnițe cu șuruburi și cu toate lucrurile acestea practice pe care noi nu prea le mai face pe la…
Vezi articolul

Liderul sindical Simion Hăncescu, după întâlnirea fără niciun rezultat cu premierul Ilie Bolojan: Măsura creșterii norme didactice este iresponsabilă, cinică. Va da peste cap întregul sistem de învățământ

Simion Hăncescu, președintele Federației Sindicatelor Libere din Învățământ (FSLI), a declarat, în cadrul unei conferințe de presă, că „a mări norma didactică acum cu 20 de ore, repet, este o măsură…
Vezi articolul
Daniel David

Daniel David: Îi văd pe miniștri vorbind într-o bucurie extraordinară, că scopul școlii este să te facă fericit. Școala nu a fost creată pentru a te face fericit / Școala ne ajută să nu fim proști

Rectorul Universității „Babeș-Bolyai” (UBB) din Cluj-Napoca, Daniel David, profesor de psihologie clinică și științe cognitive clinice, spune că „școala nu a fost creată pentru a te face fericit”, așa cum…
Vezi articolul

„Ajutor, am elev cu CES la clasă! Acum ce fac?” Lizetta Mihăilă, coordonator profesori itineranți și de sprijin, răspunde la întrebările profesorilor: „Nu încălcați nicio lege dacă acel copil are un test adaptat, l-a rezolvat corect și primește un Foarte Bine” / Principalul scop e ca acest copil să vină cu plăcere la școală, să plece cu un minim de cunoștințe, dar fericit că a răspuns sau că măcar a zâmbit în ziua respectivă

„De ce trebuie să evaluez mereu adaptat, când el ajunge la Evaluarea Națională și dă aceleași subiecte ca ceilalți”? „Un copil de clasa a VII-a are un nivel de clasa…
Vezi articolul