Grevă japoneză pe Instagram: Două asociații ale elevilor din București îndeamnă la protest pe rețeaua socială, față de creșterea mediei minime luate în calcul pentru burse de merit

582 de vizualizări
Foto: Asociația Elevilor din București și Ilfov
Story-uri pe Instagram, cu elevi îmbrăcați în alb-negru și cu hashtag-ul #euMERIT: așa arată o grevă japoneză organizată zilele acestea de două organizații ale elevilor din București, ca protest față de majorarea mediei luate în calcul pentru burse de merit de la 8.50 la 9.50. Acțiunea Asociației Elevilor din București și Ilfov (AEBI) și a Consiliului Municipal al Elevilor din București (CMEB) se desfășoară între 10-14 ianuarie.

Greva japoneză pe Instagram e declanșată, potrivit celor două organizații, pentru că prin majorarea mediei pentru bursă de merit la 9.50 “mai mult de 400.000 de elevi își vor pierde bursele”.

AEBI și CMEB “condamnă ferm această schimbare bruscă și lipsită de transparență, întrucât Ministerul Educației nu a organizat nicio dezbatere și nu a făcut niciun fel de anunț cu privire la aceasta”, potrivit unui comunicat de presă.

Cum se desfășoară protestul, conform celor două asociații:

  • “Pentru a-și arăta nemulțumirea, cele două organizații au inițiat o grevă japoneză comună între 10 și 14 ianuarie. Elevii care vor să participe trebuie să poarte o banderolă sau articole vestimentare alb-negru și să se posteze printr-un story pe Instagram, dând tag paginilor AEBI și CMEB și adăugând hashtag-ul #euMERIT.”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like
Transport gratuit pentru elevi

Verificarea vizelor de flotant din Constanța pentru înscrierea la școală are ca obiectiv realizarea unei situații „corecte a elevilor care în fapt nu locuiesc în apropierea școlilor”, spune Primăria. Câteva școli de renume au atras anual un număr mare de elevi care nu locuiesc în proximitate

Verificările polițiștilor de investigații criminale în cazul vizelor de flotant din Constanța emise pentru înscrierea la școală, au ca scop o analiză „corectă a elevilor care în fapt nu locuiesc…
Vezi articolul

Anca Florea, directoarea adjunctă a Colegiului Național „B. P. Hasdeu” din Buzău: Nu elevul faultează sistemul, ci sistemul permite scurtcircuitări / La clasă, deseori dialogul cu părinții e un joc de putere și nu ar trebui să fie astfel

Directoarea adjunctă a Colegiului Național „B. P. Hasdeu” din județul Buzău, Anca Florea, a afirmat, recent, într-o postare pe pagina sa de Facebook, că în România „regăsim un analfabetism funcțional individual,…
Vezi articolul