Guvernul a aprobat fonduri suplimentare pentru asigurarea vaccinurilor pentru copiii de 14 ani și pentru gravide

[jp_post_view]
Foto: © Frui | Dreamstime.com
Guvernul a aprobat în ședința de astăzi fonduri suplimentare pentru asigurarea vaccinurilor pentru copiii de 14 ani și pentru gravide, conform calendarului național de vaccinare, a anunțat Ministerul Sănătății într-un comunicat de presă.

Mai exact, este vorba de proiectul de Hotărâre privind alocarea de sume din fondul de rezervă bugetară la dispoziția guvernului, prevăzut în bugetul de stat pe anul 2021, pentru suplimentarea bugetului Ministerului Sănătății.

Conform documentului, bugetul Ministerului Sănătăţii va fi suplimentat cu suma de 9.984 mii, din Fondul de rezervă bugetară la dispoziţia Guvernului, pentru achiziționarea vaccinului diftero-tetano-pertussis acelular – DTPA.

„Fondurile sunt necesare pentru deblocarea și finalizarea contractului de 71.000 doze de vaccin pentru care Ministerul Sănătății are încheiat un acord cadru. Continuăm astfel imunizările din cadrul Programului național”, a declarat Cseke Attila, ministrul Sănătății.

Foto: © Frui | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like
bani, monede

Comasarea Economiei și a Educației antreprenoriale într-o singură disciplină, în clasa a XII-a, ar avea „efecte dezastruoase” pentru tineri și va duce la „desființarea treptată a catedrelor de științe economice în licee” – Asociația profesorilor de socio-umane din Dolj, scrisoare deschisă adresată președintelui Nicușor Dan

Propunerea din proiectul noilor planuri-cadru pentru liceu, ca disciplinele Economie și Educație antreprenorială să fie comasate într-una singură, care să fie predată în clasa a XII-a, este criticată dur de…
Vezi articolul

Ioan Aurel Pop, președintele Academiei Române, despre legile educației promovate de ministrul Educației: Nu aduc o perspectivă clară de îmbunătățire / Se află într-o fundătură

Preşedintele Academiei Române, Ioan-Aurel Pop, a afirmat, miercuri, că proiectele de lege ale învăţământului nu aduc vreo „perspectivă clară” de îmbunătăţire a domeniului, propunerile avansate aflându-se „într-o fundătură”, potrivit G4Media.ro,…
Vezi articolul