În vacanța de iarnă, școlile care nu sunt racordate la reţele centralizate de încălzire trebuie să verifice dacă sursele de încălzire prezintă siguranță și există rezerve de combustibil pentru tot sezonul rece – adresă a Ministerului Educației

[jp_post_view]
Foto: INQUAM Photos – Octav Ganea
Inspectoratele școlare trebuie să ceară școlilor care nu sunt racordate la reţele centralizate de încălzire şi utilizează centrale termice proprii, ca în vacanța de iarnă să verifice dacă sunt îndeplinite condițiile pentru „funcționarea școlilor în condiții de siguranță”, arată o adresă a Ministerului Educației trimisă inspectoratelor școlare județene.

Pe perioada vacanței de iarnă, școlile care nu sunt racordate la reţele centralizate de încălzire şi utilizează centrale termice proprii, sobe sau alte surse independente trebuie să verifice dacă sursele de încălzire prezintă siguranță și există rezerve de combustibil pentru tot sezonul rece, arată adresa Ministerului Educației. Documentul nu specifică un termen limită de raportare.

Acolo unde sunt probleme, școlile trebuie să anunțe inspectoratul școlar și autoritățile locale.

„Pentru asigurarea securităţii elevilor şi a personalului din învăţământ, în cazul
unităţilor de învăţământ care nu sunt racordate la reţele centralizate de încălzire şi utilizează
centrale termice proprii, sobe sau alte surse independente, vă solicităm să comunicaţi
conducerilor unităţior de învăţământ preuniversitar ca, în perioada vacanţei de iarnă, să
verifice următoarele aspecte:

  • sursele de încălzire îndeplinesc toate condiţiile pentru funcţionarea optimă şi în siguranţă
  • rezervele de combustibili sunt suficiente pentru tot sezonul rece.

În cazul identificării unor probleme, conducerile unităţilor de învătământ vor solicita
sprijinul autorităţilor competente şi vor informa inspectoratul şcolar, care va monitoriza modul de soluţionare şi măsurile luate pentru remedierea disfuncţionalităţilor”.


1 comment
  1. >>Acolo unde sunt probleme, școlile trebuie să anunțe inspectoratul școlar și autoritățile locale

    La final de decembrie, se întreabă în sfârșit cei din minister dacă există condiții normale în școli, cel puțin când e vorba de încălzire. Combustibilii respectivi trebuiau de mult cumpărați, dacă sunt folosiți acum, dacă nu există stocuri suficiente, CE ar trebui să facă școlile?! Că bugetele s-au dus.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Peste 3.400 de profesori necalificați pentru disciplina pe care o predau vor intra la ore în acest an școlar, anunță Ligia Deca / Ministra dă asigurări că „cineva va intra la clasă” mai ales în mediul rural, unde sunt „situații dificile” la găsirea profesorilor de științe

Sunt peste 3.400 de profesori necalificați pentru disciplina care o predau și care vor intra la ore din 11 septembrie, a anunțat ministrul Educației, Ligia Deca, la conferința de presă…
Vezi articolul

DSP Ilfov propune obligativitatea măștii la mai puțin de 100 de metri de școli, închiderea restaurantelor. Munca de la domiciliu sau decalarea programului de lucru – pentru toate instituțiile publice sau private

Obligativitatea purtării măștii de protecție în apropierea școlilor, la mai puțin de 100 de metri, închiderea barurilor, restaurantelor și a cafenelelor și program obligatoriu de muncă la domiciliu/telemuncă pentru toate…
Vezi articolul

Tehnologia informației și a comunicațiilor să fie introdusă, la liceu, în trunchiul comun pentru toate tipurile de învățământ și indiferent de profil, cere Asociația Patronală a Industriei de Software / Ministrul Cîmpeanu nu a menționat TIC printre disciplinele care vor intra „probabil” în trunchiul comun din viitoarele planuri-cadru pentru liceu

Ore de tehnologia informației și a comunicațiilor (TIC) trebuie introduse obligatoriu în trunchiul comun, pentru toate tipurile de învățământ și indiferent de profil, susține Asociația Patronală a Industriei de Software…
Vezi articolul
Rezultatele de la Evaluarea Națională

Psihologul Suzana Pavlov: Copiii de clasa a VIII-a stau 5-6 ore la școală și fac cel puțin 2 ore de meditație și alte 2 ore de teme. Părinții vor note note mari, copiii nu tot timpul pot să dea un randament extraordinar. Din nou, nu învățăm de plăcere, nu găsim o stimulare a curiozității în școală și ne ducem tot pe zona de emoție negativă

„Părinții vor note note mari, copiii nu tot timpul pot să dea un randament extraordinar și pot să mai aibă și scăpări”, a declarat psihologul Suzana Pavlov pentru TVR Craiova.…
Vezi articolul