Ioan Aurel Pop, președintele Academiei Române, despre legile educației promovate de ministrul Educației: Nu aduc o perspectivă clară de îmbunătățire / Se află într-o fundătură

1.577 de vizualizări
Ioan-Aurel Pop / Foto: Alex Tudor – Agerpres Foto
Preşedintele Academiei Române, Ioan-Aurel Pop, a afirmat, miercuri, că proiectele de lege ale învăţământului nu aduc vreo „perspectivă clară” de îmbunătăţire a domeniului, propunerile avansate aflându-se „într-o fundătură”, potrivit G4Media.ro, care citează Agerpres.

„Din păcate, problemele acute nu s-au schimbat, chiar dacă ni se promit nişte legi noi ale educaţiei şi cercetării, aţi văzut în ce fundătură se află ele în acest moment, propunerile. Şi deci nu s-a rezolvat. Ele, aceste propuneri, nu aduc, după părerea mea, vreo perspectivă clară de îmbunătăţire”, a spus Pop, în deschiderea unei sesiuni ştiinţifice dedicate Zilei Limbii Române, desfăşurată în Clubul Academicienilor.

Citește articolul complet pe G4Media.ro.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

CCR invocă înțelesul dreptului la învățătură și folosirea banilor din bugete locale pentru transportul elevilor, ca motiv pentru respingerea sesizării USR privind legea bugetului de stat pe 2022 / Legea a fost promulgată de președintele Iohannis

CCR a publicat, marți, motivele pentru care a decis că Legea bugetului de stat pe 2022 este constituțională, prin respingerea sesizării USR, explicând și de ce a respins, pe lângă…
Vezi articolul