Jocuri și activități pentru copiii de 2-3 ani

[jp_post_view]
FOTO: pixabay.com
Fetița mea cea mare de 2 ani și 5 luni are în casă o mulțime de jucării, dar am observat că, uneori, cele mai banale activități o pot amuza la maximum. Deja este posesivă cu jucăriile și, în relația cu alți copii, pare să se afle într-o lume a ei. Se joacă oarecum separat de cei din jur, deși apreciază compania lor. Vorbește destul de bine, dar inventează în același timp cuvinte “nemaiauzite” pe care le folosește cu o cursivitate demnă de invidiat.

Pe site-ul Unicef am găsit un document după care mă mai ghidez din când în când. Se numește Copilul meu este o persoană importantă – de Carmen Anghelescu. Și recomand arhiva de publicații de pe site-ul lor. E plină de ghiduri și rapoarte foarte interesante despre copii.

Am căutat să văd ce anume îi distrează pe copiii de 2-3 ani. Am găsit câteva activități bune de replicat acasă:

  • Le place în continuare să se joace în nisip. Jocul cu apa îi distrează. Un joc care bucură oricare copil este cel cu baloane de săpun
  • Jocurile cu plastilină le plac şi îi ajută în dezvoltarea îndemânării
  • O tablă neagră pe care să deseneze le va fi utilă până vor merge la școală
  • Hârtie și creioane colorate – așa învață să țină un creion în mână
  • Jocul în aer liber este în continuare activitatea preferată a celor mici. Pe leagăn și pe tobogan
  • Jocul cu mingea
  • După doi ani, tricicleta le dezvoltă muşchii şi forţa.

Citește articolul integral pe Mami.tips

FOTO: pixabay.com


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Proiectul SuperTeach este realizat cu sprijinul Telekom Romania

VIDEO Tiina Peterson, expert în educație timpurie al Ministerului Educației din Estonia: Noi am păstrat grădinițele deschise în perioada aceasta / Încercăm să facem profesia de educator cât mai atrăgătoare și apreciată în societate

Pentru că educația timpurie este obligatorie, „noi am păstrat grădinițele deschise în perioada aceasta”, a declarat Tiina Peterson, expert șef al departamentului de educație primară și generală din Ministerul Educației,…
Vezi articolul

Doru Căstăian, despre învățarea de profunzime și cea de suprafață: Dragi părinți, nu vă amăgiți că manipularea unei tablete înseamnă precocitate. Faceți-vă timp să discutați cu copiii, să le răspundeți serios la întrebări

Învățarea superficială este învățarea care „se adresează procesării de nivel inferior (de pildă, memorarea și reamintirea unor factori, acceptarea pasivă a unor informații, ignorarea tiparelor sau cauzalităților profunde) care nu…
Vezi articolul