VIDEO Prima lecție „Educație la înălțime” transmisă în direct din Delta Dunării

[jp_post_view]
Foto: Captură „Aspire Teachers”
Prima lecție din proiectul „Educație la înălțime” a avut loc joi, pe 6 mai 2021, și a fost transmisă live din Sfântu Gheorghe, județul Tulcea, chiar din locul de vărsare a Dunării în Marea Neagră. Lecția a inclus zboruri cu drona și experimente care au demonstrat impactul poluării asupra viețuitoarelor și vegetației din Deltă.

„Educație la înălțime” este primul proiect național ce dă viață obiectivelor de dezvoltare durabilă prin 8 lecții live transmise cu drona din diferite regiuni ale României de către profesori locali, potrivit descrierii făcute de organizatori.

Lecția din Sfântu Gheorghe a fost prezentată elevilor de către Irina Constantinescu, directoare la Eco-școala Cândești-Vale (Dâmbovița), profesoară de geografie, și Adnana Pătrășcoiu, directoare la Școala Gimnazială Sfântu Gheorghe, profesoară de franceză și coordonatoarea cercului de ecologie din școală.

Lecția a durat puțin peste 50 minute și a fost transmisă pe YouTube Live, pe canalul Aspire Teachers. Au fost sute de profesori care s-au înscris în prealabil pentru a găzdui transmisiunea în direct în clasă, lecția fiind adesată elevilor de 9-14 ani, la mai multe discipline, precum cultură civică, istorie, geografie, biologie, educație socială sau dezvoltare personală.

Urmează alte lecții de acest fel în acest proiect.

Cum mă conectez, dacă sunt profesor și vreau să particip cu elevii mei?

E simplu, organizatorii au pregătit un tur în 4 pași cu tot ce trebuie să știți pentru a fi gazda lecției live de oriunde vă conectați. Tehnic, veți avea nevoie de:

  • un laptop / calculator conectat la Internet,
  • un videoproiector conectat la laptop / calculator, pentru a proiecta imaginea pe perete / ecran,
  • (preferabil) o boxă conectată la laptop / calculator, pentru a asigura sunetul bun,
  • un cont de Gmail, cu care vă veți putea conecta la chat-ul YouTube Live.

Foto: Educatie la inaltime/Aspire Teachers


2 comments
  1. Am asistat la lectie cap-coada. S-a auzit foarte prost, ceea ce a scazut interesul copiilor. Faza cu concursul a demonstrat ceea ce stiam… Ca se triseaza fara rusine. Saracul copil din Timis! Nu mai faceti faze din astea, copiii mei au fost socati, se vedea clar ca citesc de undeva intrebarile si raspunsurile. Faceti un quiz interactiv, ne intrebati pe toti, ne dati variante sau 10 secunde si apoi ne verificam.

    1. Sunetul a fost ok in sala mea, dar cred ca din cauza vantului s-a auzit mai prost. Ai mei au fost incantati. Copiii nu stiau intrebarile, se vedea ca au raspuns pe loc, le mai suflau unii din spate, eu i-am intrebat in acelasi timp si au stiut o parte din raspunsuri. Se bucurau cand raspundeau ei inaintea celor din direct. Am facut quizul interactiv in clasa si a functionat foarte bine. Ne-au placut si experimentele, si imaginile cu drona. A fost wow! AI mei sunt de clasa a IV-a.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Matematicianul Olivier Schiffmann, profesor la Universitatea Paris Saclay, despre școala din România: Pe elevi i-aș învăța matematică prin explorare, să descopere singuri legi. Le va plăcea, devine un joc. Odată ce descoperă, vor ști pe vecie

Dacă elevii ar fi lăsați la școală să învețe matematică prin explorare, să descopere singuri legile care „guvernează” acest „teritoriu”, pe modelul fizicii, atunci le va plăcea, pentru că procesul…
Vezi articolul

Suntem în situația în care titularizarea și calendarul de mobilitate 2025 nu mai au nicio valoare, spune profesorul Marius Lobază: Ministerul vine să arunce la gunoi toate emoțiile oamenilor, tot ce au muncit, tot ce au făcut

Marius Lobază, profesor la Colegiul Naţional Bănăţean Timişoara, a declarat că suntem în situația în care titularizarea și calendarul de mobilitate 2025 nu mai au „nicio valoare”. Acesta a spus că…
Vezi articolul

Inspecții an școlar 2024-2025. Monitorizarea modului de corelare a temelor pentru acasă cu vârsta elevilor și utilizarea metodelor moderne de predare-învățare-evaluare, printre aspectele vizate

Monitorizarea modului de corelare a temelor pentru acasă cu vârsta elevilor este unul dintre aspectele urmărite de Inspectoratul Școlar Județean Buzău în cadrul inspecțiilor din anul școlar 2024-2025. Alte aspecte…
Vezi articolul

Cum vor arăta următoarele urme de pași pe Lună? Cizmele astronauților pentru misiunea Artemis, realizate pentru condițiile extreme de la Polul Sud lunar vor avea un design special pe talpă, care să lase o nouă amprentă iconică 

Cizmele lunare purtate de astronauții din misiunile Artemis vor trebui să îi protejeze pe purtătorii lor de terenul dificil și de temperaturile extreme, însă rolul lor memorabil va fi reprezentat…
Vezi articolul