Ministerul Educației a anunțat câștigătorii concursului național de prevenire a violenței în școală „Ia atitudine, spune Stop violenței!”

[jp_post_view]
Transport gratuit pentru elevi
Foto: INQUAM Photos – Octav Ganea
Ministerul Educației a anunțat câștigătorii concursului național de prevenire a violenței în școală „Ia atitudine, spune Stop violenței!”, pe pagina de Facebook. Concursul a avut loc în perioada martie – iulie 2023 și s-a adresat elevilor din clasele II – XI.

Familiarizarea cu noțiunile de violență școlară, precum și cu urmările pe care manifestările violente le au asupra dezvoltării psihologice a elevilor, formarea și dezvoltarea comportamentelor nonviolente, au fost sunt obiectivele competiției naționale, potrivit Ministerului Educației.

Redăm lista câștigătorilor și mesajul Ministerului Educației

Pentru nivelul primar:

  • Andrada Gogolincă, Școala Gimnazială Corocăiești, Suceava, premiul I
  • Luca Adrian Sîrbu, Școala Gimnazială „Pompiliu Marcea Tg. Jiu, Gorj, premiul al II-lea
  • Agnes Victoria Niță, Școala Gimnazială „Alexandru Ciucurencu” Tulcea, premiul al III-lea

Pentru nivelul gimnazial:

  • Nicoleta Cristina Șandru, Școala Gimnazială „Ion Dacian” Saschiz, Mureș, premiul I
  • Dumitru Răducu Botez, Școala Gimnazială „Ion Șuculescu” Craiova, Dolj, premiul al II-lea
  • Daria Luisa Istrate, Școala Gimnazială nr. 3 Slobozia, Ialomița, premiul al III-lea

Pentru nivelul liceal:

  • Ionuț Ghiocel, Nicu Mihale și Alin Ioniță, Liceul Teoretic „Ioan Cotovu” Hârșova, Constanța, premiul I
  • Andra Onu, Liceul cu Program Sportiv Piatra Neamț, Neamț, premiul al II-lea
  • Delia Iosub, Colegiul Național „Vasile Alecsandri” Iași, premiul al III-lea

Felicitări elevilor și profesorilor care i-au sprijinit!

Pentru elevii din ciclul primar, concursul a constat în realizarea unei povești terapeutice, cu titlul „Iau ATITUDINE! Eu aleg să te ajut, chiar dacă tu m-ai rănit”.

Pentru elevii din ciclul gimnazial, concursul a constat în realizarea unui material de tip hartă mentală cu titlul „Ce, cine și cum poate ajuta? – harta factorilor de protecție împotriva bullyingului școlar”. 

Pentru elevii din ciclul liceal, concursul a constat în realizarea unui produs digital cu titlul „12 reguli care ne fac bine – cum creăm și menținem un climat educațional pozitiv și nonviolent”.  

Comisia de evaluare la nivel național a fost formată din reprezentanți ai Direcției Generale Învățământ Preuniversitar din cadrul Ministerului Educației, directorul Direcției Siguranță Școlară din cadrul Inspectoratului General al Poliției Române, împreună cu 2 ofițeri de poliție specialiști psihologi și un agent de poliție cu atribuția de secretar al comisiei, membri ai aceleași structuri.”

Citește și:
Concurs național de prevenire a violenței în școală „Ia atitudine, spune Stop violenței!”, pentru elevii din clasele II-XI, lansat de Ministerul Educației / Regulamentul şi calendarul concursului


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Prodecanul Facultăţii de Teologie, Vasile Răducă: „Am răspuns în calitate de preot ortodox, nu pot să justific nişte lucru pe care Biserica nu le permite”

Prodecanul Facultăţii de Teologie Ortodoxă din cadrul Universităţii Bucureşti, profesorul universitar doctor Vasile Răducă a declarat pentru ştirileprotv.ro că cele trei răspunsuri controversate pe care le-a dat la Radio Trinitas…
Vezi articolul

“Sunt sau nu urmăriții penal din România cei mai potriviți să le țină discursuri elevilor?” – întrebarea unui parlamentar pentru ministrul Ligia Deca, după ce primarul din Iași, Mihai Chirică, suspect într-un dosar DIICOT, a participat la un eveniment școlar

Ministrul Educației, Ligia Deca, este îndemnată “să răspundă clar: sunt sau nu urmăriții penal din România cei mai potriviți să le țină discursuri elevilor?”. Întrebarea e formulată de senatorul USR…
Vezi articolul

Părintele unei eleve olimpice cu CES solicită adaptarea condițiilor examenului de Bacalaureat 2024 și susține că a primit de la ISJ Brașov hărți mentale care nu corespund nevoilor elevei, într-o scrisoare deschisă către ministrul educației, Ligia Deca

Părintele unei eleve olimpice cu CES solicită adaptarea condițiilor examenului de Bacalaureat 2024 și susține că a primit de la ISJ Brașov hărți mentale necorespunzătoare  nevoilor elevei. „Pentru Evaluarea Națională…
Vezi articolul