Ministerul Educației: Peste 4.500 de cadre didactice participă exclusiv online la cursurile de formare CRED

[jp_post_view]
Foto: Pexels.com
Cursurile de formare a cadrelor didactice, organizate în cadrul proiectului „Curriculum Relevant, Educație Deschisă pentru toți” (CRED), continuă exclusiv online, anunță Ministerul Educației și Cercetării într-un comunicat de presă. Potrivit acestuia, peste 4.500 de cadre didactice participă doar online la cursurile CRED, în conformitate cu noile reglementari adoptate în contextul pandemiei Covid-19.

Ministerul arată că la începutul acestei luni 199 de grupe de cadre didactice din toată țara – 84 din învățământul primar și 115 din învățământul gimnazial – participă exclusiv online la cursurile de formare continuă acreditate, nivel II, în cadrul CRED.

Potrivit autorității citate, anterior prezentei etape de formare, anume în intervalul februarie – mai 2020, 311 grupe de cursanți – dintre care 134 din nivelul de învățământ primar și 177 de grupe din învățământul gimnazial – au trecut cu succes de etapa de evaluare finală, după ce, din luna aprilie, au realizat tranziția totală de la cursuri desfășurate în sistem blended-learning (față în față și online) către cursuri de formare organizate exclusiv online.

Comunicatul precizează:

  • Continuarea în mediul virtual a cursurilor de formare se bazează pe ordinul de ministru numărul 3.845/27.03.2020, conform căruia a fost aprobată desfășurarea activităților de formare continuă din sistem blended-learning în sistem exclusiv online.
  • Până în prezent, în cadrul proiectului CRED, au fost formate 17.752 de cadre didactice.
  • În cadrul proiectului CRED, vor fi formate, în total, 55.000 de cadre didactice din învățământul preuniversitar

„Curriculum relevant, educație deschisă pentru toți” – CRED este un proiect lansat în anul 2017, cu o durată de implementare de 4 ani. Este cofinanțat din Fondul Social European prin Programul Operațional Capital Uman 2014-2020. Proiectul se implementează la nivel național și are 12 parteneri – instituții publice. CRED este parte integrantă a Strategiei Europa 2020, prin Strategia privind Reducerea Părăsirii Timpurii a Școlii (aprobată prin Hotărârea de Guvern nr. 417/2015).

Foto: Pexels.com


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Directoarea Ionela Neagoe: Rezultatele de la simulare, în mod normal, sunt mai slabe decât cele de la examen, pentru că ei de-abia de acum se apucă foarte serios de învățat / Secretarul de stat Sorin Ion: Timp până la examenul real mai este suficient pentru a îmbunătăți acele zone

Ionela Neagoe, directorul Colegiului Național „Gheorghe Lazăr” din București, a declarat, pentru Euronews România, că „rezultatele de la simulare, în mod normal, sunt mai slabe decât cele de la examen”. Potrivit profesoarei, elevii…
Vezi articolul

Marilen Pirtea, deputat PNL: Nu știu dacă poziția domnului Dîncu de a prelungi termenul de dezbatere a legilor Educației este una personală sau instituțională, cred că este personală / Vom avea luni discuție în cadrul PNL-ului, pe baza amendamentelor primite

Marilen Pirtea, expert al PNL în comisia care analizează proiectele legilor Educației, a declarat la postul de televiziune Antena 3, după ședința de coaliție, că poziția lui Vasile Dâncu privind…
Vezi articolul
Agenția Națională Antidrog

UPDATE Doi profesori din Buzău, de economie, respectiv psihopedagog la Liceul pentru Deficienți de Auz, suspectați de trafic de droguri – surse/ Percheziții DIICOT și audieri în mai multe județe, legate de vânzarea de droguri către elevi

Doi profesori din orașul Buzău, unul de economie, respectiv un cadru didactic psihopedagog la Liceul pentru Deficienți de Auz, sunt suspectați de procurorii DIICOT că făceau trafic de droguri, au…
Vezi articolul