Ministrul Daniel David, despre Titularizare 2025: S-ar putea să nu încheiem contracte noi de muncă. Nu știu. Trebuie să vedem câți au luat nota peste șapte, câte posturi vor fi acoperite – VIDEO

72.140 de vizualizări
Daniel David / Foto: INQUAM Photos – Octav Ganea
Daniel David, ministrul Educației și Cercetării, a declarat că s-ar putea „să nu încheiem” contracte noi de muncă. „Nu știu. Acum avem concursul de titularizare. Trebuie să vedem câți au luat nota peste șapte, câte posturi de titularizare vor fi acoperite, câți s-au luat peste cinci și pot fi suplinitori”, a spus acesta. Declarațiile au fost făcute pe canalul Vorbitorincii.

Daniel David: „Contractele de muncă în vigoare sunt protejate.”

Cătălin Striblea, realizator: Contractele de muncă în vigoare, să nu-mi scape ceva. Ce nu încheiați? Unele noi nu încheiați?

Daniel David: „Da, s-ar putea să nu încheiem unele noi. Nu știu. Acum avem concursul de titularizare. Trebuie să vedem câți au luat nota peste șapte, câte posturi de titularizare vor fi acoperite, câți au luat peste cinci și pot fi suplinitori.”

Anul acesta, 13.553 de candidați au obținut note peste 7 la Titularizare, ceea ce înseamnă că se pot angaja pe perioadă nedeterminată, dacă găsesc posturi disponibile, sau pe perioada determinată, ca suplinitori. Procentul celor care au obținut astfel de note este de 43,52%.

Ce este titularizarea?

Titularizarea este angajarea într-o școală, pe o perioadă nedeterminată. Pentru a se titulariza – deci pentru a se angaja pe o perioadă nedeterminată – candidații trebuie să obțină minimum nota 7 atât la examenul scris, cât și la inspecția la clasă în profilul postului.

  • Aceasta este o condiție obligatorie, dar nu garantează și obținerea postului / catedrei de titular, adică pe perioadă nedeterminată.

Toate înscrierile au avut loc înainte de Legea Bolojan, care prevede creșterea normei de predare, din toamnă, cu două ore, ceea ce înseamnă distribuirea cel puțin a orelor de la plata cu ora (PCO) către profesorii titulari, potrivit explicațiilor oficiale de până acum.

Referitor la creșterea normei didactice, Andreia Bodea, directoarea Colegiului Național I. L. Caragiale din București, a afirmat că „a fost un calcul cinic, contabilicesc”. Declarațiile au fost făcute la emisiunea InfoEdu de la TVR Info.

Lucia Cojocaru, președinte al Sindicatului Liber al Învățământului Preuniversitar Clujean (SLIPC), a declarat că mărirea normei didactice de predare pentru profesori afectează calitatea educației. „Vă dați seama că mulți tineri care acum vor veni în învățământ se vor gândi de două ori dacă vor mai fi profesori sau nu”, a spus aceasta. Declarațiile au fost făcute pentru viacluj.tv

Daniel David, ministrul Educației și Cercetării, a declarat, pentru TVR Info, că „oamenii buni să nu se teamă. Vor fi locuri”

Numărul de cadre didactice a crescut constant între 2018 și 2024, de la 207.393 la 215.614. Acum, prin creșterea normei săptămânale cu două ore la gimnaziu, liceu și în școlile profesionale, estimările Edupedu.ro arată că vor fi eliminate circa 14.100 de posturi și peste 165.000 de elevi afectați indirect de asta.

Vineri, 4 iulie, liderul sindical Marius Nistor a declarat, în cadrul unei conferințe de presă, că măsurile din pachetul fiscal „vor conduce, până la urmă, și la situația în care există riscul de disponibilizări. Dispar în funcție de școală de la 2 norme și până la 5 – 6 norme”.

Ministrul Educației, Daniel David, a spus că „în Educație nimeni nu este dat afară”, în cadrul conferinței de presă de joi. Conform estimărilor de la Ministerul Educației vor fi „14.000 de norme libere”, a adăugat el, după decizia de creștere a normei didactice cu două ore.

Ce urmează după proba scrisă – calendar titularizare 2025

Primele rezultate la proba scrisă au fost afișate în data de 22 iulie 2025, la sediile inspectoratelor şcolare şi pe site-ul dedicatEdupedu.ro a scris aici.

Contestaţiile se depun la sediile inspectoratelor şcolare judeţene sau prin mijloace electronice (la adresele comunicate public de fiecare inspectorat școlar) în data de 22 iulie, după afişarea rezultatelor, respectiv în data de 23 iulie.

Rezultatele finale se afişează la sediile inspectoratelor şcolare judeţene şi pe site-ul titularizare.edu.ro în data de 30 iulie 2025.

Repartizarea candidaţilor pe posturile didactice de predare vacante publicate pentru angajare pe perioadă nedeterminată, în ordinea descrescătoare a mediilor de repartizare, va fi realizată în ședințele publice organizate de inspectoratele şcolare în perioada 31 iulie – 4 august.

Despre norma didactică

Din anul școlar 2025-2026, toți învățătorii și profesorii pentru învățământul primar vor avea incluse în atribuțiile postului 2 ore pe săptămână de pregătire remedială, potrivit pachetului legislativ care modifică Legea învățământului preuniversitar nr. 198/2023. Această măsură se aplica din toamnă și până la începutul anului școlar 2029-2030.

Documentul prevede că profesorii care predau elevilor de gimnaziu și de liceu vor avea norma didactică de predare de 20 de ore, adică vor fi 2 ore în plus. De asemenea, norma didactică va crește cu 4 ore pentru profesorii cu gradul didactic I şi care desfăşoară activitate de mentorat, ajungând la 18 ore.

Tot din toamnă, norma didactică crește cu două ore și pentru profesorii din învățământul special. Aceștia vor avea 18 ore pe săptămână de predare-învățare-evaluare, nu 16 ca în prezent.

Din anul școlar 2025-2026, profesorii de instruire practică şi maiştrii-instructori vor avea norma didactică de predare 26 de ore pe săptămână, după cum se arată în document. În prezent, norma pentru profesorii de instruire practică și maiștrii-instructori este de 24 de ore pe săptămână.

Citește și:
Ministrul Educației: Înțeleg că afectezi confortul profesorilor, care aveau o normă deja așezată, și acum trebuie să își mai aducă 2 ore în diverse forme. Dacă nu o facem, din toamnă, oricum se va bloca totul
În spațiul public, ura față față de profesori este în creștere și am auzit tot felul de lucruri, afirmă directoarea Andreia Bodea / Creșterea normei didactice a fost un calcul „cinic, contabilicesc”: Știm că urmează metodologii incomplete, cu formulări care bagă în ceață directorii
Directorul Viforel Dorobanțu: Am o colegă de Educație muzicală care va merge în trei școli. Dus-întors, să zicem, vreo 50-60 de kilometri pe zi. Două școli sunt din mediul rural și una în mediul urban
Mărirea normei didactice de predare afectează calitatea educației, spune Lucia Cojocaru, lider de sindicat: Mulți tineri care acum vor veni în învățământ se vor gândi de două ori dacă vor mai fi profesori sau nu
Daniel David, mesaj către profesori: Oamenii buni să nu se teamă. Vor fi locuri, însă vor fi mai puține ore la plata cu ora
Profesor care a dat concursul de Titularizare pentru a 16-a oară: Sunt foarte greu de găsit cele 18 sau 20 de ore. Posturile sunt foarte puține
Îngrijorări în privința posturilor scose la concursul de Titularizare 2025. Inspector școlar: S-ar putea să ne trezim că un post care a apărut acum cu 18 ore, după aplicare măsurilor fiscale, să nu mai fie un post întreg. Omul respectiv va avea nevoie de o completare de normă
Este o problemă și pentru profesorii care sunt pe viabilitatea postului, spune o directoare de școală: Avem colegi care s-au pregătit, anul acesta, să meargă la titularizare, tocmai pentru a obține acea notă de 7 și pentru a deveni titulari ai sistemului. Pentru ei, e o mare incertitudine
Directoare de școală din rural: Deja am colegi care se gândesc ce altceva ar putea să facă în afara sistemului de învățământ. Sunt oameni care au familii, au copii, au credite, au de plătit o întreținere, curentul s-a scumpit

49 comments
  1. Se dorește de către sistemul politic dobitocirea unor generații și scăderea interesului pentru profesia de profesor.
    Într-o perioadă scurtă de timp va veni alt ministru care ne va spune că învățământul preuniversitar este în colaps.
    De 35 de ani vin miniștri care ne spun că vor să reformeze învățământul preuniversitar!
    De vin sunt profesorii pentru aceste reforme sau oamenii care sunt în Ministerul educației?

  2. arogant și nepregătit pentru această funcție, este pus politic și habar nu are de învățământul preuniversitar, cei mai toxic ministru….

  3. Dacă o parte din cei de mai sus sunt cadre didactice ,înțeleg de ce unii din copiii noștri se poartă ca pe maidan.Daca un profesor vorbește în spațiul public în acest fel,mă întreb cum vorbește în clasa.Sunt 2 ore pe săptămână ,dacă par multe ,eu zic să mergeți în privat ,vedeți câte ore lucrați ,stați 21 de zile în concediu pe an,fragmentat și apoi vă plângeți de încă 2 ore pe săptămână .Sa ne înțelegem ,nu blamez sectorul privat doar compar.Esti bun,reziști ,nu ,pleci acasă.Invatamantul a devenit ,,trai pe vătrai”iar o parte din oamenii de la catedră nu ar trebui să fie acolo.

    1. Bună ziua!
      Pe ce considerente faceți aceste afirmații că în învățământ viata este de vis? Ziceți că este ușor vă aștept o zi, o singură zi să fiți la catedră,aveți toată susținerea mea. Vreau să simțiți energia celor 24 de suflete, nu banci așa cum i-a numit ministrul pe copii, unde incap 24 de banci mai incap încă 2, să simțiți cum cele 2 maini nu vă sunt suficiente când elevii vă solicităm in același timp si culmea fiecare cu nevoia lui, de cele mai multe ori nu au legătură cu procesul instructiv. Iar dacă sunteți părinte sigur înțelegeți cum este să stai cu copilul tău 4 ore intr-o incapere de mici dimensiuni in care ai loc doar să dai roată bancii pe care lucrează, cu puține jucării sau cu cele ce nu-l atrag, iar la finalul celor 4 ore el să-mi zici cum te simți si faci astazi zilnic.
      Pentru profesorii de gimnaziu lucrurile se complică o dată cu valul hormonal, stai să vezi cum ieși dintr-o clasă de 30 de suflete efervescente, fiecare își dorește altceva și mai nimeni nu vrea să primească informațiile din programă, na totul la un click distanță. Ai pauză 10 minute, nu există un loc unde să poți să-ți tragi sufletul și să-ți aduni gândurile că trebuie să intri la următoarea clasă, ce să vezi si ei 30 de suflete cu hormoni in plină expansiune si uite cum trec cele 4-5 ore de predare frontală si incepe etapa a doua din viața profesorului, verificarea catalogului, lucrări, proiecte și multe multe situații pe care trebuie să le rezolvi cu viteza luminii.
      Ce ți-am prezentat este viața frumoasă a profesorului, zilele ușoare, nu vrei să vezi dinamica cu părinții, crede-mă pe cuvânt nu există pe lumea asta discuție mai grea ca cea cu un părinte ce se simte nedreptățit.

    2. copiii dumneavoastră se poarta ca pe maidan din cauza celor “7 ani de acasa” (ne)oferiti. nu mai blamați profesorii pt ca nu sunteti in stare sa va creșteți odraslele. cu bunul-simt se pleaca de acasa, din familie, iar daca nu il au asta nu mai este vina profesorului, “doamna” mihaela. toti parintii au pretentii absurde ca profesorii sa fie si dascali, si bone, si psihologi, si polițiști (cand se intampla vreun incident) etc.; ei bine, nu este de datoria nimanui sa va ofere toate acestea cand ii trimiteti la scoala. si legat de faptul ca este un “trai pe vatrai” in invatamant, daca nu ca convine la privat, va invit in educație.

  4. Adică mai bine de 25000 de oameni au dat examen și acum li se spune că au făcut degeaba? Omul acesta este un incompetent de ultimul hal. Ar trebui să dea afară consilierul financiar și după aceea să demisioneze și el. Un slugarnic ca Emil Boc de rangul 2, cam la nivelul mediocru al ministrului Anisie. Cum de a ajuns rector al UBB nu pot pricepe? Acesta este iresponsabilitate.

  5. Acest ministru vrea să nu mai încheie contracte noi de titulari. Că doar nu o să interzică încheierea de contracte de suplinitori!

  6. Ar trebui să și dea demisia … e durere acest individ ,se vede din privirea lui !!! De ce nu taie gradațiile de merit și cei peste 65 de ani să meargă la pensie ?! La titularizare se copie ,aranjezi cu supraveghetorii .. etc

    1. De unde știți dumneavoastră că se COPIAZĂ? Dumneavoastră, în primul rând, nu vorbiți corect românește. Apoi în al doilea rând faceți niste acuzații pe care nu le puteți proba. Poate că putem acuză ministerul acesta de multe lucruri, însă de faptul că se copiază la un examen de titularizare nu îl putem acuză. Eu vă pot spune că am participat la câteva examene de titularizare ca și candidat , însă și ca și asistent supraveghetor și de fiecare dată controlul asupra sălii de examen a fost foarte riguros. Dumneavoastră aveți impresia că un examen de titularizare este un extemporal la o clasă într-un liceu în mediul rural?

      1. La tine am gasit mai multe greseli fata de cel ce doresti al corecta si duce spre drumul perfectiunii. Pai ce facem, ne batem joc de limba romana doar pentru faptul ca stim si ne simtim in stare sa dam replici de doua parale?

        1. ”A-L corecta”.

          Dacă vă pasă așa mult de limba română, nu vă sfiiți să folosiți diacriticele.

        2. Bravo, Baubaule, ne-ai lămurit! Stai jos că nu ești mai prejos. Româna se scrie cu diacritice, iar forma corectă e ,,a-l”, ci nu ,,al”.

    2. Contractele pentru suplinitori tot noi sunt. Nu încheie nici un contract sau nu încheie noilor veniți sau asmute câinii? Cel puțin nu mai e așa sigur ca și cu planutile cadru.

    3. Ca ministrul trebuie se demisioneze, sunt de acord! Dar cred ca n-ați participat niciodată la examenul de titularizare daca ziceți ca se „copie”! Sunt camere peste tot, ce și cu cine sa aranjezi???

  7. Mulțumim că v-ați bătut joc de noi cu acest examen!Mulțumim si celor care au corectat,probabil au făcut-o gândindu-se doar la propria persoană. Mulțumim că așa vreți să aduceți oameni în sistem.

  8. Este un caz extrem de clar de incompetență managerială și de lipsă de responsabilitate. Este incredibil că acest personaj a ajuns ministru la educație, este incredibilă obediența celor din minister față de acest individ.
    In ceea ce privește sindicatele este la fel de că clar acestea trebuie reformate urgent, eventual dizolvate cele existente și înlocuite cu un sindicat nou.

  9. Dar ies profesori titulari la pensie, ori abandonează sistemul și emigrează, sau în cazuri nefericite, mor, nu mai facem contracte pentru aceste locuri, nu mai titularizam? umitrescu Decebal

  10. Acum spuneți „Nu știu „?!
    Adică v-ați dus în Cișmigiu la amatorii de șah și ați greșit de la mutarea a doua? Gândirea critică, de care se face atâta caz, înseamnă calcul până la mutarea 10-20, bazat pe cunoașterea teoriei deschiderilor, a jocului de mijloc și mai ales a subtilității finalurilor. E un joc de mari maeștri.
    Echivalentul în plan managerial, într-o funcție înaltă și de mare răspundere față de mase mari de oameni, este, cu atât mai mult, cunoașterea deplină a legii, a conexiunilor cu celelalte legi, apoi capacitatea de calcul până la un final previzibil și favorabil.
    Legea învățământului, a legilor anterioare și apoi a Metodologiei mișcării personalului didactic, cu toate imperfecțiunile și abaterile ei de la lege, constituie cărțile de căpătâi pentru a aspira la statutul de mare maestru, de inovator într-un domeniu complex, cum este învățământul.

    1. Stiu si ei ca gata, s a scufindat corabia si daca nu fac ceva, in septembrie se opresc cotizatiile. Sunt constienti si de asts nu se mai agita

      1. Te cuprinde râsu_plansul!Oare câta bătaie de joc mai poate îndura omul simplu?Profesorul care a devenit „ștergătoarea de picioare”a tuturor?Credeam că o dată și o data va veni la conducere cineva care va lua problemele de la „cap la coadă”nu de la „coadă la cap”cum se întâmplă!Am 34 de ani vechime am dat N examene de titularizare,am luat nu mai știu câte note peste 9 nu am avut vacanță nu am avut concediu ci doar emoții că din toamnă nu voi avea serviciu!Fata mea spunea „mamă ai să fii cu mâinile pe piept și ai să fii înscrisă la examen”!Nu mai vorbesc de nopțile pierdute pe holurile inspectoratului în așteptarea primirii orelor!Am catedra in 3 scoli în sfârșit sunt titulara fac naveta cu 2 microbuze ies din casă la 5 dimineața și ajung după ora 15 după aproape 80 de km parcurși!Unde și cum voi mai avea încă 2 ore?

  11. Ai blocat deja sistemul de învățământ tocmai la etapa finală a calendarului de mobilitate a personalului didactic. Amatorism total. S-a gripat întregul motor. Trage pe dreapta până nu scoate fum.

    1. individu’ esti matale… mai cerceteaza…asta ca sa-ti consumi energia ….nu ca ar avea valoare „cercetarea” ta..

    2. Scoși la pensie toți cei care au vârsta de pensionare și faceți loc tineretului care vine cu alt mod de predare nou.Daca vreți să schimbați învățământul Românesc în bine scăpați de cadrele didactice obosite,plictisite,care predau materia exact cum au predat o și acum 30,40 de ani neținând cont că elevii nu mai sunt la fel ca în acele vremuri.

  12. Lipsa totală de coerență și consecvență a acestui ministru, mă face să consider că este cel mai slab ministru al educației din ultimii 50 de ani.

  13. Nebunilor! Cum să nu-mi închei contract pe nederminată când eu sunt pe viabilitate, am dat acum titularizarea, am luat 9.35 și mi-am câștigat legal dreptul la un contract pe perioada nedeterminată. Te dau în judecată mă animalule.

    1. Și dacă îl dai în judecată, crezi că rezolvi ceva? Nu rezolvi, absolut, nimic. Din contră, o să pierzi toate procesele și vei fi nevoit să plătești și cheltuieli de judecată și despăgubiri și crede-mă că nu vor să fii sume mici. Nicio persoană care a dat statul român în judecată, nu a câștigat, poate doar dacă s-a dus la CEDO, dar nici acolo foarte mulți.

      1. Toți profesorii care au dat în judecată statul român și-au recâștigat salariile tăiate abuziv de Boc.

        Vorbești în necunoștință de cauză, fetița lui daddy..

      2. ACEST OM, numit ministru face ore noua reforma în învățământ, doar trebuie sa se supună prostimii din guvern. Facem învățământ după bunul plac al partidelor politice care vin la guvernare. Sa tot meargă copii noștri spre ANALFABETISM ca,ai lor merg în alte tari la scoli ca de sunt copii de oameni politici care și ei au facturat scoli tot in afara ROMANIEI.
        O SA MURIM DE FOAME CU ASEMENEA OAMENI DAXA II POT NUMI ASA.
        HAI LA REFORMA INAINTE ……

  14. Incurajator mesaj, personal, va multumesc! Va multumeste un profesor debutant, cu cea mai mare nota pe judet la specializare in cadrul examenului de definitivare in invatamant si pentru a doua oara cu nota de titularizare, care, probabil, va sta acasa in acest an scolar… nu exista speranta nici pentru posturi pe perioada determinata, insa dumneavoastra stiti asta, nu? 12-14 ore de invatat pe zi, epuizare si consum fizic si psihic greu de explicat in cuvinte, insa dumneavoastra stiti si asta, nu? Am ajuns in punctul in care imi este mie mila de mine…si am ajuns la concluzia ca nu doresc sa mor incercand sa intru in acest sistem de invatamant care, prin declaratia dumneavoastra,azi , ne-a trantit usa in nas. Cate ar mai fi de spus…insa, de la acest punct, consider ca sunt umilita in mod public, si cred ca foarte multi alti profesori sunt in asentimentul meu. Toate cele bune, domnule ministru !
    P.S Mi-am mai amintit ceva…un an de zile in care am mancat la parinti, un an in care sotul meu a spalat haine si a avut grija de copil, sa poata mama /sotia sa invete, sa pregateasca portofoliul pentru definitivat, planuri de lectii pentru toate clasele, si nu oricum, ci interesant…cu tehnologie digitala, cu activitati asa cum ne “ invata” metodica…cu bani din salariu pentru imprimanta acasa, pentru coli colorate, pentru carti de specialitate, cu naveta 80 km/zi…zilnic…cu reintoarcerea titularului la catedra si pierderea postului…excelent! Abia astept urmatoarea experienta, examenul de titularizare de anul urmator…si familia mea, la fel! Poate dupa un divort, ma primiti la consiliere.

    1. Doamnă, daca e așa traumatizant de ce nu plecați din sistem? Și dumneavoastră și alții asemenea. Va spun eu de ce: pentru că avantajele sunt mult prea mari și nu vreți să renunțați la ele.

      1. Uite unde era invidia!In locul tău nu as scoate un sunet.Tu ce note ai la Titularizare sau def?Zero,nu?Bac?Nici,nu?
        Apelativul „doamna” deja m-a ingrețoșat.

      2. Cu sinceritate va spun ca si eu, la fel ca dumneavoastra, probabil, am avut libertatea de a-mi alege profesia, iar solutia nu este aceea de a parasi sistemul. Dumneavoastra, cata vreme nu v-ati prezentat in fata clasei nici macar o secunda si nu cunoasteti calea lunga pe care o parcurgem pana sa ajungem acolo, nu sunteti in masura de a oferi asemenea sfaturi. Sunt si oameni pregatiti si dedicati meseriei, sa stiti. Nu este atat de usor sa abandonezi ceea ce faci cu placere. Cat despre beneficii, va rog frumos…chiar nu este cazul. Din povesti si basme si Fat Frumos a crescut intr-o zi cat altii in zece, ca asa s-a povestit. Asa este si cu beneficiile despre care, va spun sigur, doar intuiti ca le stiti. Si nu incepeti, va rog, cu vacantele, v-as dori o saptamana de “ vacanta” , sa vedeti si dumneavoastra cat ne odihnim/distram sau ce mai considerati ca facem. Cu tot respectul, da, este traumatizant, chiar inuman as spune, nu inteleg de ce atat de multa rautate. V-a oprit cineva in a alege cariera de dascal, acolo unde este atat de cald si bine? Toate studiile finalizate cu licenta pot fi completate cu absolvirea modulului psiho -pedagogic. Cand va decideti, haideti si dumneavoastra sa vedeti cum este. E foarte greu sa oferi, sa indeplinesti mereu toate conditiile si, cu toate acestea, sa fii mereu fara siguranta locului de munca. Eu, personal, lupt pentru mine si pentru situatia mea, din familia mea si din viata mea. “ Daca nu-ti convine, pleaca”, sloganul sistemului privat, pe mine nu ma induioseaza, ba chiar ma lasa rece. Nu plec, ci vreau sa ma implic, asa cum ar trebui sa o faca fiecare cetatean activ, inteligent si dornic de a schimba ceva.

      3. Nu ți-e rușine obrazului? Canta la alta masă! Sau, mai pe românește, latră la alta poarta!Ne-am saturat până peste cap de nimicuri ca tine, va bazați mereu că vi se răspunde politicos, că suntem oameni educați și ne abținem….Sa ți-o spun pe românește: du-te unde gândim cu toții!

      4. Alta întrebare….că pe asta sunteți setați mulți. Ce ar fi dacă ar părăsi și medicii, sistemul? Nu vreți să înțelegeți sub nicio formă că unii oameni sunt dedicați. Nu trebuie SĂ PLECE! TREBUIE resuscitat sistemul de învățământ..și asta se face tot cu oameni. Ca acești oameni tineri să aibă loc, trebuie spus „Stop!” sutelor de posturi ocupate de 65+ și scoaterea posturilor titularizabile la
        concurs, că sunt directori care le „pitesc” de ani de zile.

    2. Ai putea pune CV pe diferite site-uri chiar și din străinătate. De asta ne și da afară, pentru ca cei din străinătate cauta forță de muncă. Au și ei nevoie de profesori.
      Baftă!

  15. Din 2007 Pnl a tăiat ore,norme,salarii.O sa vedeți reversul medaliei la alegerile următoare.Nu vă vom uita ce ne-ați făcut.Se pare ca Edpedu cenzurează părerile politice

  16. Oare toate acele spirale ale „mentalității deschise” spre acest moment arcuiau? Spre momentul în care unul dintre cei mai bogați miniștri își poate bate joc nu doar de oameni, dar mai ales de legi, de drepturi, de dreptate?

  17. educatie din vârful pixului.
    da pe reprezentanții tiktok i ati primit in birou .. sa luați notițe cum sa faca profii lectii pe tiktok , sa manance SI gura ăstora cu tiktokul o pâine.
    bine macar ca nu mai sant bani , ca daca erau ii aruncati pe tablete SI abonamente la chatgpt SI tot soiul de softuri , care draga doamne ajuta elevul . . sa „inteleaga „ mai bine. de ce sa platesti un profesor cand poti sa cumperi un softuleț ?

  18. Sa-i prezinte cineva ca plata cu ora nu a creat deficit, un suplinitor cu 18 ore raportat la un an (cum ii place lui) are 2009 lei.
    Pentru o suma sub salariul minim vrea sa arunce in haos anul scolar?

    1. Atunci de ce conform statisticilor oficiale 70% dintre directorii de școli își completează veniturile din plata cu ora? Trebuie sa fie avantajos din moment ce și cei de la vârf se bat pe acest ciolan.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Doctoranzii Universității din București deja au fost puși să semneze contracte cu tăierea plății pe oră de la 1 octombrie, deși rectorul susținea că nu a fost luată o decizie și că există doar o „discuție”

Doctoranzii Universității din București au fost puși deja de instituție să semneze un act adițional la contractul pentru plata cu ora, care prevede reducerea plății pe oră la aproape jumătate…
Vezi articolul

VIDEO Apare tot mai des stigmatizarea elevilor care au avut virusul. Foarte mulți mi-au spus că nu au simțit niciodată nevoia să se ducă la psihologul școlii pentru că îl aveau și profesor la clasă – Sânziana Georgescu, Consiliul Elevilor Vrancea: Trebuie făcută o separare clară între profesorul de psihologie și psihologul școlii

Trebuie făcută o separare clară între un profesor de psihologie și psihologul școlii, a spus Sânziana Georgescu, președinta Consiliul Județean al Elevilor Vrancea, la dezbaterea „Vaccinare și testare pentru învățare”…
Vezi articolul

Școlile, grădinițele și ONG-urile din zonele defavorizate pot primi 4 mii de calculatoare recondiționate, anunță asociația Ateliere fără frontiere. Înscrierile se fac până pe 14 mai

4.000 de calculatoare recondiționate pentru școlile, grădinițele, ONG-urile și instituțiile sociale deficitare la acest capitol, de la nivel național, sunt anunțate de asociația Ateliere fără frontiere, potrivit unui comunicat primit…
Vezi articolul