Motivele pentru care Asociația Elevilor din Constanța cere, în instanță, suspendarea ordinului ce stabilește metodologia de decontare a transportului pentru elevi

192 de vizualizări
transportul gratuit al elevilor
Foto: Pexels.com
Acțiunea în instanță a Asociației Elevilor din Constanța (AEC), pentru suspendarea ordinului ce stabilește metodologia decontării transportului pentru elevi, e motivată prin faptul că aceasta este una deficitară și îi poate prejudicia pe elevi. Prejudiciul ar rezulta din faptul că, în metodologie, nu este făcută clar distincţia între asigurarea gratuităţii la transportul judeţean şi asigurarea decontării navetei. Așa precizează Asociația într-un comunicat emis marți, la o zi după înregistrarea dosarului la Curtea de Apel Constanța, inițiativă semnalată de Edupedu.ro.

Conform comunicatului, preluat de Agerpres, în acest caz apar două proceduri contradictorii, ce au ca efect blocarea transportului elevilor.

AEC mai arată că „ordinul a fost adoptat de pe o zi pe alta, după întârzierea şi nerespectarea termenului de 30 de zile de adoptare, la presiunile reprezentanţilor elevilor. În vederea adoptării metodologiei, a fost convocată o şedinţă a Comisiei de Dialog Social cu 5 ore înainte de desfăşurarea acesteia. Mai mult, a fost încălcată legea 52/2003, ordinul nefiind pus în consultare publică”.

Citește și:
Asociația Elevilor din Constanța cere, în instanță, suspendarea executării Ordinului prin care Ministerul Educației a stabilit metodologia de decontare a cheltuielilor de transport pentru elevi. Acțiunea în instanță a fost înregistrată, luni, la Curtea de Apel Constanța.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Materialele folosite în programul „Neuroștiința la clasă” nu au fost verificate de specialiștii din Ministerul Educației „din perspectiva acurateței sau actualității informației științifice prezentate”, susține ministrul Educației Sorin Cîmpeanu, care anunță că instituția sprijină programul în cazul căruia cercetătorii au semnalat erori științifice

Ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, declară într-un comunicat cu „precizări” că materialele folosite în programul „Neuroștiința la clasă” nu au fost verificate de specialiștii din Ministerul Educației „din perspectiva acurateței sau…
Vezi articolul

Rectorii în funcție la intrarea în vigoare a noii legi pot sta încă un deceniu la conducerea universităților, după ce un amendament PSD votat de toți deputații, cu excepția celor din USR, a eliminat forma propusă de Ministerul Educației din proiectul legii

Actualii rectori care vor fi în funcție la intrarea în vigoare a proiectului legii învățământului universitar vor putea să rămână la conducerea universităților pentru încă două mandate de câte 5…
Vezi articolul