Tarantule, viermi și insecte – atelier interactiv cu viețuitoare reale, pentru copii, pe 17 septembrie. Tot pentru duminică, locuri limitate și la „Natura luminii“, atelier de experimente fascinante pentru descoperirea fenomenelor optice (P)

[jp_post_view]
Fotografie de la Rejean Bisson: https://www.pexels.com/ro-ro/fotografie/animal-arahnida-artropod-ine-in-maini-3672148/
Ai copii și vrei să învețe știință prin experimente? LearnGate te așteaptă cu el/ei, în 17 septembrie cu două ateliere noi de fizică și biologie.

Atelierele sunt interactive, susținute de profesori și specialiști, iar copiii au ocazia prin aceste activități să descopere frumusețea științei. 

Ce activități LearnGate vă propunem: 

Atelierul de biologie „Tarantule, viermi și insecte” – pentru copii între 6 și 11 ani. Locuri limitate. Duminică, 17 septembrie, la ora 10.00. Loc de desfășurare: Strada Mendeleev 7-15 sector 1, București (la Education Point, lângă Piața Amzei). Înscrieri, aici.

Atelierul de fizică „Natura luminii” – pentru copii între 9 și 14 ani. Locuri limitate (12). Duminică, 17 septembrie, la ora 14.00. Loc de desfășurare: Strada Mendeleev 7-15 sector 1, București (la Education Point, lângă Piața Amzei). Înscrieri, aici.

Fotografie de la Rejean Bisson


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Webinar dedicat școlilor eligibile pentru PNRAS – Programul Național pentru Reducerea Abandonului Școlar, pe 30 mai. Participarea directorilor, profesorilor și specialiștilor din școli este gratuită / Cum trebuie completate documentele și care e procedura de depunere pentru runda a II-a (P)

Școlile care sunt eligibile pentru Programul Național pentru Reducerea Abandonului Școlar (PNRAS) sunt invitate să participe, pe 30 mai 2023, între orele 13:00 și 15:00, la un webinar gratuit care…
Vezi articolul

„La nivel de sistem, foarte puțină valoare adăugată este produsă de școlile private”, iar școlile publice au rezultate mai bune în ansamblu – Andreas Schleicher, expert OCDE, pe baza rezultatelor testării internaționale PISA 2022

Școlile private produc „foarte puțină valoare adăugată” la nivel de sistem educațional, iar dacă sunt eliminate elementele socio-economice școlile publice au rezultate finale mai bune, a apreciat, în dezbaterea „PISA…
Vezi articolul