Partidul REPER acuză guvernul că pregătește baronizarea României prin trecerea inspectoratelor de sănătate și educație la consiliile județene

[jp_post_view]
Foto: © Nirut butrngam | Dreamstime.com
Partidul Reper critică anunțul ministrului Finanțelor, Marcel Boloș, care a declarat miercuri că descentralizarea serviciilor publice se va face de la 1 ianuarie 2025 prin eliminarea instituțiilor deconcentrate de control de la nivel central și trecerea acestora în subordinea consiliilor județene, potrivit G4Media.ro.

REPER avertizează că această măsură înseamnă ”baronizarea la nivel județean prin plasarea sub comandă politică locală a instituțiilor care au rolul tocmai de a verifica legalitatea acțiunii la nivel județean în numele administrației centrale”.

Astfel, direcțiile de cultură, sănătate publică, inspectorate școlare și altele, nu-și vor mai putea exercita atribuțiile de control, inspecție și avizare asupra instituțiilor județene, potrivit partidului.

Citește articolul complet pe G4Media.ro

Foto: © Nirut butrngam | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil / Campania Back to school oferă posibilitatea oricărei școli, profesor sau elev să descarce imagini de calitate cu 50% discount.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Școală deschisă pe timpul verii în satul Vasilați, din Călărași, pentru zeci de copii aflați în tabăra gratuită de robotică / Coordonatorul proiectului, Theodor Gorovei, face naveta 80 de km pentru că „și copiii de la sate au dreptul să învețe despre robotică” / Directoarea școlii: N-aș fi crezut că putem să umplem școala de copii, vara

Fără sprijin de la primăria din satul Vasilați, Theodor Gorovei, care susține ateliere de robotică la școli din București, a decis să caute un sponsor și să îi învețe gratis…
Vezi articolul

Introducerea disciplinei „Istoria evreilor. Holocaustul” la clasa a XI-a a alimentat discursul antisemit din mediul online din România, susțin experții din cadrul Institutului „Elie Wiesel” / Fenomenul s-a făcut simțit în context electoral și în dezbaterile privind planurile-cadru pentru liceu – raport

Introducerea disciplinei „Istoria evreilor. Holocaustul” la clasa a XI-a a fost folosită în propaganda antisemită din mediul online, care are la bază teme precum „controlul evreilor asupra României sau discursul…
Vezi articolul