Peste 100 de școli și grădinițe din România și-au oferit sprijinul de a școlariza gratuit, pe perioada refugiului, copiii ucraineni și de a ajuta familiile acestora

3.615 vizualizări
Foto: Asociația Școlilor Particulare
Peste 100 de unități particulare de învățământ din România și-au oferit sprijinul de a școlariza gratuit, pe perioada refugiului în țara noastră, copiii ucraineni și de a ajuta familiile acestora, potrivit unui mesaj publicat de pagina de Facebook de Asociația Școlilor Particulare.

Cele peste 100 de unități particulare de învățământ sunt din Adjud, București, Balotești, Bacău, Buftea, Galați, Baia-Mare, Ilfov, Cluj-Napoca, Bistrița, Călărași, Craiova, Carcea, Constanța, Iași, Satu Mare, Sibiu, Târgoviște, Reghin, Ploiești, Popești Leordeni, Slatina, Timișoara și Voluntari, potrivit comunicatului.

Acestea și-au oferit sprijinul de a școlariza gratuit, pe perioada refugiului în România, copiii ucraineni. De asemenea, „oferim sprijin și familiilor acestor copii, prin cazare sau loc de muncă, pentru ca acești părinți să le poată oferi copiilor un trai cât mai normal și stabil”, potrivit anunțului.

ASP mai anunță că școlile vor „constitui și centre de colectare a ajutoarelor umanitare pentru cetățenii ucraineni: haine, alimente, medicamente (perfuzoare, ser fiziologic, calmante (algocalmin, nurofen, ibuprofen), antibiotice (ampicilina), garouri, pansamente, tifon), produse de igienă și produse pentru bebeluși”.

Date de contact puse la dispoziție pe pagina ASP.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Evaluarea trebuie „să țină pasul”, dacă predarea și învățarea se schimbă – secretarul de stat Bogdan Cristescu, primul oficial al ministerului Educației care admite efectul de backwash

Secretarul de stat în Ministerul Educației Bogdan Cristescu a declarat că metodele de evaluare trebuie să se adapteze schimbărilor din predare și învățare, subliniind impactul efectului de „backwash” asupra procesului…
Vezi articolul

Evaluarea psihologică a unui profesor, explicată de președintele Colegiului Psihologilor din România: Se face un screening cu privire la aptitudinea pentru a profesa

Edmond Cracsner, președintele Colegiului Psihologilor din România, spune că evaluarea psihologică a profesorilor este periodică, anuală, potrivit legii Educației: „În evaluarea aceasta psihologică sunt multiple aspecte ce sunt inventariate, aspecte…
Vezi articolul