Peste 600 de copii au fost înscriși cu statut de audient la școlile și grădinițele din România / Ministerul Educației centralizează datele în fiecare zi de vineri

[jp_post_view]
Foto: © Oksun70 | Dreamstime.com
Datele ministerului Educației centralizate în data de 18 martie, arată că au fost înregistrate 601 cereri de înscriere cu statut de audient pentru elevi și prescolari, a declarat pentru Edupedu.ro, secretarul de stat în ministerul Educației, Florian Lixandru.

„Datele sunt în continuă dinamică. Începând din această săptămână, centralizam datele vinerea pentru săptămâna încheiată,” spune pentru Edupedu.ro, Florian Lixandru.

La data de 18.03 au fost înregistrate 601 cereri de înscriere cu statut de audient pentru elevi și prescolari.

Centralizarea anterioară, din data de 17 martie, indica aproape 400 de elevi și preșcolari, înscriși ca audienți, majoritatea în învățământul primar.

Părinții din Ucraina care vor să-și înscrie copiii la școlile și grădinițele din România trebuie să trimită sau să depună o cerere la inspectoratul școlar. Copiii au statul de audient până la echivalarea studiilor și susținerea eventualelor diferențe, și sunt trecuți în cataloage provizorii, potrivit ordonanței de urgență privind modificarea și completarea unor acte normative.

Foto: © Oksun70 | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.

Citește și: Educatoarea copiilor din Ucraina, la „grădinița” din Buzău, amenajată voluntar de ea și de colegele ei la subsolul unei pensiuni: I-am învățat câteva cuvinte în limba română, i-am învățat culorile, să numere, sunt foarte receptivi

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Mesaj către directorii de școli, pentru înscrierea în apelul cu 200.000 de euro per proiect, deschis până pe 16 iulie: E bine ca noi, profesorii, să fim realiști și să ne punem mintea la muncă și să creăm o școală așa cum dorim noi, să încetăm să ne mai văităm că nu ne lasă sistemul – Viforel Dorobanțu, directorul școlii-pilot de la Curcani, Călărași

Îndemn la înscrierea în programul de școli-pilot făcut de unul dintre directorii care derulează un program-pilot încă din 2022, de la prima ediție. Este vorba despre Viforel Dorobanțu, directorul Școlii…
Vezi articolul