Plăcuțele clasice de promovare turistică sunt înlocuite cu unele care au cod QR și oferă informații despre obiective turistice, istoria sau legendele locurilor, anunță Ministerul Turismului

[jp_post_view]
Foto: Facebook.com / Ministerul Antreprenoriatului și Turismului
Plăcuţele clasice de promovare turistică sunt înlocuite cu unele mult mai atractive, care conţin cod QR. Prin intermediul acestuia, turiştii pot avea acces la informaţii despre obiective turistice, istoria sau legendele locurilor. Informaţiile sunt disponibile în 32 de limbi, anunță ministerul Turismului, după cum scrie Economedia.ro.

Este vorba despre un proiect de digitalizare al Asociaţiei Călător prin România, prin intermediul căruia turistul poate deveni propriul său ghid, astfel încât să înţeleagă mai bine ce are de oferit ţara noastră, precizează ministerul.

Fiecare plăcuţă este însoţită de brandul turistic naţional ”Exploraţi Grădina Carpaţilor”. Acţiunea se datorează protocolului încheiat între minister şi Asociaţia Călător în România, pe o durată de 3 ani.

Articolul integral, pe Economedia.ro.

1 comment
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Ministerul Educației, răspuns la sindicate despre decontarea navetei profesorilor: Asigurarea fondurilor este în sarcina autorităților publice locale. Școlile au obligația să ceară banii de transport în bugetele locale

Ministerul Educației și Cercetării (MEC) a transmis un răspuns oficial sindicatelor din învățământ prin care susține că decontarea cheltuielilor de transport pentru cadrele didactice și personalul auxiliar rămâne în responsabilitatea…
Vezi articolul