Profesorii mai au două săptămâni să înscrie concursuri, festivaluri și alte proiecte în Calendarul Activităților Extrașcolare – CPEE 2025. Model de formular de aplicație – DOCUMENT

[jp_post_view]
Echivalarea titlului de doctor cu gradul didactic I
Foto: © Ammentorp | Dreamstime.com
Profesorii mai au o săptămână pentru a încărca proiectele educative extrașcolare pentru Calendarul 2025, conform unei adrese a Ministerului Educației trimisă în școli, oferind elevilor din învățământul secundar oportunități noi de dezvoltare prin activități extracurriculare. Termenul limită pentru depunerea proiectelor este 20 noiembrie, iar cele selectate vor putea beneficia de sprijin financiar din partea Ministerului. 
  • Calendarele Proiectelor de Educație Extrașcolară (CPEE) reprezintă fostele calendare al activităților educative: regionale, cunoscute drept CAER, naționale – cunoscute drept CAEN.
  • Vezi aici calendarul activităților educative pentru elevii și profesorii din București 2024-2025. Au fost peste 270 de concursuri organizate de școlile din Capitală – document

Conform sursei citate, evaluarea proiectelor se va desfășura în trei etape: locală, regională și națională. Modelele de formulare de aplicație și criteriile, inițial publicate de Edupedu.ro pe 16 octombrie, pot fi consultate mai jos în articol.

Proiectele județene/municipale (CPEEJ) – Acestea vor fi evaluate de comisiile locale, constituite la nivel județean și municipal. Proiectele care îndeplinesc criteriile vor fi incluse în Calendarul Proiectelor de Educație Extrașcolară Județene sau în Calendarul Proiectelor de Educație Extrașcolară al Municipiului București.

Proiectele regionale și interjudețene (CPEERI) – După evaluarea locală, aceste proiecte vor fi transmise către Ministerul Educației pentru a fi incluse în Calendarul Proiectelor de Educație Extrașcolară Regionale și Interjudețene. Selecția la acest nivel va permite elevilor să participe la proiecte de anvergură regională, consolidând colaborarea între județe.

Proiectele naționale (CPEENI) – Proiectele care au trecut de preselectia inspectoratelor vor fi supuse unei evaluări la nivel național, realizată de o comisie specializată. Proiectele selectate vor fi incluse în Calendarul Proiectelor de Educație Extrașcolară Naționale 2025, unele dintre ele având posibilitatea de a beneficia de finanțare din partea Ministerului.

Ce nu trebuie să conțină proiectele? 

  • Nu respectă formatul solicitat sau lipsesc documente necesare;
  • Nu îndeplinesc cerințele de nivel (național, regional/interjudețean);
  • Impun taxe de participare sau încalcă principiul nediscriminării;
  • Se bazează exclusiv pe corespondență sau nu au cel puțin o etapă de calificare anterioară celei naționale;
  • Sunt exclusiv pentru licee vocaționale sau pentru cadrele didactice;
  • Au un număr de premii ce depășește 30% din numărul participanților

Pentru proiectele propuse la nivel național și internațional, inspectorii școlari au obligația de a încărca toate documentele într-un folder dedicat până pe 27 noiembrie 2024. 

Conform adresei, formularul de aplicație și criteriile de evaluare au fost transmise către toate inspectoratele.

DOCUMENT DESCARCĂ Formulare de aplicație pentru proiectele ce vor fi cuprinse in Calendarul Proiectelor de Educație Extrașcolară – CPEEJ, CPEERI, CPEENI 2025:

Foto: © Ammentorp | Dreamstime.com / Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil / Campania Back to school oferă posibilitatea oricărei școli, profesor sau elev să descarce imagini de calitate cu 50% discount.

Citește și:
Profesorii pot trimite proiectele de educație extrașcolară pentru 2025 la inspectoratele școlare. Pot fi depuse proiecte de concursuri, festivaluri, proiecte sociale, expoziții, tabere tematice, școli de vară, simpozioane doar pentru elevi, anunță ISMB / Modele de formulare

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Diriginții și consilierii sunt de vină pentru eșecul elevilor la Constanța, spune șeful inspectoratului școlar, Sorin Mihai, după ce în județ au rămas 340 de elevi nerepartizați pentru că s-au terminat locurile

Șeful ISJ Constanța, Sorin Mihai spune că motivul pentru care 334 de elevi au rămas nerepartizați și fără un loc la liceu este faptul că diriginții și consilierii școlari nu…
Vezi articolul

Sorin Cîmpeanu vizează modificări în CNATDCU, instituția cheie în gestionarea plagiatelor: Am o problemă cu lipsa de coerență și de responsabilitate în asigurarea suportului pentru deciziile Consiliului

Ministrul educației are în vedere modificări în instituția cheie care soluționează sesizările de plagiat în doctorate. „Am o problemă cu lipsa de coerență și cu lipsa de responsabilitate în asigurarea…
Vezi articolul

Toți elevii înscriși în programul Școală după școală au fost primiți în program la Școala Gimnazială nr. 51, unde săptămâna trecută peste 100 de părinți au stat la coadă noaptea pentru a prinde un loc / S-au înscris cu 24 de copii în plus față de numărul maxim admis

Toți elevii înscriși în programul Școală după școală la Școala nr. 51 din București au fost primiți în program, adică 192 de elevi, a spus viceprimarul sectorului 2, Adrian Costache…
Vezi articolul