Regulile de participare la competiția de eseuri în limba engleză organizată de Shakespeare School

[jp_post_view]
Foto: Freepik.com
Asociaţia Shakespeare School pentru Educaţie dă startul celei de-a 13-a ediţii a concursului naţional de creaţie în limba engleză Shakespeare School Essay Competition, dedicat elevilor de gimnaziu şi liceu din toată ţara, transmite Agerpres.

Participanții trebuie să scrie un eseu original, în limba engleză, cu titlul ‘Five valuable lessons I learnt în 2020’ (‘Cinci lecţii valoroase pe care le-am învăţat în 2020’).

Participanţii îşi pot înscrie eseurile gratuit, online, pe site-ul competiţiei, într-una dintre cele două categorii de vârstă, 11-14 ani sau 15-19 ani, iar termenul limită de înscriere în concurs este 31 martie. Anunţarea câştigătorilor va avea loc pe 8 iunie 2021.

Juriul este format din profesorii Shakespeare School, care selectează cele mai bune, originale şi creative 30 de lucrări. Ierarhia finală a câştigătorilor este stabilită în urma unor scurte interviuri live, în limba engleză, cu finaliştii.

Concursul oferă celor 30 de finalişti premii constând în cursuri de limba engleză la Shakespeare School, înscrieri gratuite la examene Cambridge, cărţi, dicţionare, rechizite şi multe alte surprize.

De asemenea, cei care intră în concursul naţional de creaţie în limba engleză vor primi o diplomă de participare, pe care o pot folosi pentru a-şi completa portofoliul educaţional.

În plus, profesorul cu cei mai mulţi concurenţi înscrişi va primi un ‘Certificat de Excelenţă’ din partea Shakespeare School. Toţi profesorii de limba engleză din partea cărora se vor înscrie minimum zece participanţi la Shakespeare School Essay Competition 2020 vor primi un ‘Certificat de Merit’, precizează organizatorii.

Judeţul cu cel mai mare număr de participanţi la competiţie va primi Trofeul Shakespeare School Essay Competition, se mai arată în comunicat.

Sursă foto: Freepik


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Daniel David: Dacă masteratul didactic funcționează bine, n-are sens să mergi cu două sisteme în paralel. Dar vreau să fiu sigur că masteratul nu este un alt modul I și II, reunit într-o formă care ne duce într-o zonă nu prea mulțumitoare

Ministrul Educației analizează renunțarea la modulele psihopedagogice și înlocuirea lor cu masteratele didactice pe o nouă formulă, după o perioadă de testare a acestui masterat, a declarat acesta într-un interviu…
Vezi articolul

Bursele de excelență, de merit, de reziliență și tehnologică în anul școlar 2024-2025, condiționate de media 10 la purtare sau de calificativul foarte bine, la finalul anului școlar anterior și de numărul de absențe nemotivate

În anul școlar 2024-2025 elevii vor primi burse de excelență, de merit, de reziliență și tehnologică doar dacă au media 10 la purtare la finalul anului școlar anterior, potrivit proiectului…
Vezi articolul