Școala de vară World Vision: Aproximativ 4.000 de copii din mediul rural au mers la cursuri în curțile școlilor

[jp_post_view]
Sursă foto: World Vision Romania
În jur de 4.000 de copii și adolescenți din județele Cluj, Ialomița, Iași, Vaslui și Vâlcea au participat la cursurile școlii de vară organizate de World Vision Romania, care au avut loc în curțile și grădinile școlilor, fiind vorba de cluburi de lectură, ateliere creative, jocuri sportive şi recreative, excursii în natură, audiții muzicale, toate desfășurate în aer liber, se arată într-un comunicat al organizației.

„M-am distrat, m-am bucurat împreună cu colegii mei de clasă, dar și cu copiii mai mari din alte clase, am râs foarte mult, am făcut activități frumoase împreună și nu voi uita asta. Ne-am împrietenit și acum ne cunoaștem mult mai bine decât la început. Vara asta este unică pentru că am putut face parte și eu din acest proiect și nu voi uita niciodată asta”, spune Denisa, elevă la o şcoală din judeţul Iași.

Sursă foto: World Vision Romania

Mihaela Nabăr, director executiv World Vision România spune că au fost foarte multe solicitări de a suplimenta locurile.

„O vom face, respectând în continuare toate regulile. Copilăria în pandemie nu este ușoară, dar copiii au o putere de adaptare uriașă și ştiu să se bucure. Noi, adulţii, trebuie să îi ghidăm şi să îi ajutăm să nu renunțe la școală indiferent sub ce formă va reîncepe aceasta din toamnă. Scenariul începerii şcolii în sistem hibrid este cel mai plauzibil şi mai potrivit pentru momentul în care ne aflăm. Trebuie să fim realişti şi să depunem toate eforturile pentru ca toţi elevii să continue să înveţe”, a declarat Mihaela Nabăr, director executiv World Vision România.

Sursă foto: World Vision Romania

Toate aceste activități au fost organizate în cadrul proiectelor finanţate prin apelul Școală pentru toți sau în cadrul programului Pâine şi Mâine, program care se adresează elevilor de școala primară, are ca scop prevenirea abandonului şcolar şi este susţinut atât de donatori individuali, cât şi corporate precum LIDL România, Oysho şi Massimo Dutti România, PEPCO România, ALKA.

„Obiectivele principale ale Şcolii de Vară sunt ca acești copii să păstreze contactul cu școala, să recupereze o parte din materia pierdută în perioada stării de urgență și să aibă acces la informații şi sprijin care pot face ca izolarea și distanțarea fizică să fie mai ușor de înțeles și acceptat”, se mai arată în comunicatul World Vision.

De asemenea, World Vision are în vedere pentru debutul noului an școlar intervenția pentru cel puțin 6.600 de copiii şi 100 de profesori din 80 de comunităţi nevoiaşe de la sate și 27 de şcoli şi 6 grădiniţe pentru renovări și reabilitări în regim de urgență.

Sursă foto: World Vision Romania


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Scrisoare deschisă către Ministerul Educației privind abuzurile sexuale din școlile noastre, lansată de „Părinții cer schimbare”, Federația Părinților FePAL și alte trei organizații: Media e de peste 1 caz de abuz pe lună, revoltător! Solicităm Ministerului un plan de acţiune cu sancţiuni dure pentru abuzatori şi măsuri eficiente de prevenţie a apariţiei unor cazuri noi

Grupul civic „Părinții cer schimbare”, Federația Părinților FePAL, alături de alte trei organizații îi cer public Ministerului Educației – după reținerea făcută de Poliția Română a unui fondator de after…
Vezi articolul

Vouchere de afterschool pentru copiii defavorizați, pachete sociale cu rechizite, îmbrăcăminte, mici reparații, dotări ale locuințelor și „relaxarea” criteriilor pentru burse sociale, printre măsurile programului de guvernare propus de Marcel Ciolacu

Voucherele pentru copiii defavorizați, care să acopere servicii și programe de tip before și after school, precum și acordarea unui pachet social la început de an școlar sunt prevăzute în…
Vezi articolul
vârsta de pensionare, cancelarie profesori

Știți ce ne spuneau profesorii noștri de fizică, de chimie și de matematică? Nu le mai venea să intre la clasă – Cristian Hatu, președintele Centrului de Analize Educaționale: „Aveau elevi-mobilă, vorbeau cu 2-3 din clasă”

Cristian Hatu, președintele Centrului de Evaluare și Analize Educaționale, a declarat, la emisiunea InfoEdu de la TVR Info, că profesorii de fizică, chimie și matematică le spuneau că „nu le mai venea să…
Vezi articolul