Școli modulare pentru elevii din Pechea, Cudalbi și Costache Negri, comune grav afectate de inundații din județul Galați

[jp_post_view]
Sursa foto: CJ Galați
Inundațiile au afectat grav școlile din Pechea, Cudalbi și Costache Negri. Pline de aluviuni, școlile sunt pur și simplu impracticabile în acest moment. Autoritățile județene vor monta în aceste comune școli modulare, în care elevii pot învăța temporar până situația revine la normal, scrie G4Media.ro.

Fiecare școală de acest tip are o capacitate de 80-100 de elevi, însă fiind modulare pot fi adaptate la nevoile existente. Sunt dotate cu toaate facilitățile necesare, inclusiv cu grupuri sanitare.

Citește mai mult pe G4Media.ro


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Asociația Școlilor Particulare îi cere Ligiei Deca să introducă elevii din școlile particulare și confesionale în rândul beneficiarilor de burse de merit / Luni, Ministerul Educației discută în Comisia de dialog social Ordonanța de Urgență prin care Deca vrea să-și modifice a treia oară propriile legi

Asociația Școlilor Particulare îi cere ministrului Educației, Ligia Deca, să introducă elevii din școlile particulare și confesionale în rândul beneficiarilor de burse de merit. Într-o scrisoare deschisă, Christian Comșa, președinte…
Vezi articolul

Alba-neagra la Consiliul Național de Etica a Cercetării. Deciziile de sancționare a doi preoți universitari, penalizați pentru autoplagiat, au fost șterse de pe site, după un articol jurnalistic care semnala cazurile

Situație fără precedent în activitatea Consiliului Național de Etică a Cercetării Ştiinţifice, Dezvoltării Tehnologice şi Inovării, organism subordonat Ministerului Cercetării, Inovării și Digitalizării. Două decizii de sancționare a unor cadre…
Vezi articolul
Principalii indicatori pentru Educația din România

Numărul real al tinerilor români care nu au competențe de bază este chiar mai mare decât cel raportat în PISA 2022, care nu a luat în calcul elevii pe care școala i-a pierdut pe parcurs, adică 1 din 4 adolescenți în vârstă de 15 ani – concluzie a Raportului național PISA 2022

„Se poate afirma că mai mulți elevi de 15 ani din România nu au atins un nivel de competență de bază la matematică, lectură sau științe”, decât arată cifrele și…
Vezi articolul