Șeful CNCD la RFI: Un tratament diferențiat vaccinat/nevaccinat nu e din start discriminatoriu. Anumite decizii avute în vedere de ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, care vizează studenții, pot crea discriminări

[jp_post_view]
Csaba Asztalos / Foto: Facebook.com
Eventualele măsuri privind accesul persoanelor în restaurante sau teatre doar dacă sunt vaccinate ar trebui supuse mai întâi dezbaterii publice, a spus la RFI președintele Consiliului Național pentru Combaterea Discriminării (CNCD), Asztalos Csaba. Acesta crede că ar putea să apară unele probleme de încălcare a drepturilor omului. El precizează pe de altă parte că anumite decizii avute în vedere de ministrul Educației, Sorin Cîmpeanu, care vizează studenții pot crea discriminări.

Asztalos Csaba a apreciat că anumite măsuri avute în vedere de ministrul Educației și care vizează studenții pot crea discriminări: ”În Educație, aș fi mai reținut. Declarațiile ministrului cum că studenții vaccinați ar putea să primească prioritate la acordarea locurilor în cămin, aici deja văd o problemă de discriminare. Sunt propuneri ca studenții nevaccinați să intre în laboratoare prin combinezoane. Și aici văd o măsură disproporționată și putem să fim în zona de discriminare”.

Citește mai mult și ascultă înregistrarea pe RFI.ro


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Scandalul schimbării numelui Liceului Vulcănescu: secretarul de stat PSD Florian Lixandru a intervenit la directoarea școlii ca aceasta să-i permită accesul în liceu senatoarei ex-AUR Diana Șoșoacă, pe motiv că este demnitar

Secretarul de stat din Ministerul Educației Florian Lixandru a sunat-o pe directoarea Liceului Mircea Vulcănescu din Capitală, căreia i-a transmis să o primească în liceu pe senatoarea ex-AUR Diana Șoșoacă,…
Vezi articolul

Programele școlare trebuie să țină cont de particularitățile de vârstă ale elevilor și de principiul corelației interdisciplinare, consideră Federația Națională a Părinților

Cu referire la programele școlare, Federația Națională a Părinților este de părere că „trebuie abordate conținuturile din perspectiva competențelor specifice, ținându-se cont de particularitățile de vârstă ale elevilor și de…
Vezi articolul