Studiu The Lancet: Aproximativ 1,5 milioane de copii și-au pierdut un părinte sau un îngrijitor din cauza COVID-19

119 vizualizări
Foto: © Dreamstime.com
Aproximativ 1,5 milioane de copii din lumea întreagă şi-au pierdut cel puţin un părinte, bunic sau un alt îngrijitor din cauza pandemiei de coronavirus în perioada martie 2020 – aprilie 2021, potrivit unui nou studiu, informează DPA, citată de Agerpres, preluată de G4Media.ro.

O echipă de cercetători condusă de Seth Flaxman de la Imperial College London a calculat acest total folosind rata natalităţii şi informaţii referitoare la mortalitatea provocată de coronavirus pe baza cărora a creat modele matematice.

Întrucât datele nu sunt colectate la fel de cuprinzător în toate regiunile, numărul nu poate fi decât aproximativ şi, probabil, subestimat, au precizat oamenii de ştiinţă.

Citește articolul complet pe G4Media.ro

Foto: 184273177 © MartinmarkDreamstime.com

Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like
elaborarea curriculumului de liceu

Desființarea inspectoratelor școlare și transformarea lor în direcții județene de învățământ, păstrate în proiectul Legii Educației – surse / Directorii acestora nu vor mai fi legați de mandatul ministrului

Desființarea inspectoratelor școlare și transformarea lor în Direcții Județene de Învățământ Preuniversitar/a Municipiului București (DJIP/DMBIP), ca deconcentrate ale Ministerului Educației, au fost păstrate în proiectul Legii învățământului preuniversitar, varianta Deca,…
Vezi articolul

OFICIAL Tablă interactivă cu diagonala de 216 cm, 4K și cameră de videoconferință cu telecomandă – echipamente obligatorii în standardele de echipare a oricărei clase. Laboratoarele de informatică vor avea calculatoare pentru fiecare elev, iar SmartLab-urile – imprimante 3D, scanere 3D și ochelari de realitate virtuală

Tablă interactivă, laptop, cameră de videoconferință, scaner documente, router acestea sunt dispozitive enunțate în standardele de echipare a unui laborator de informatică, potrivit ordinului pentru aprobarea standardelor de echipare a…
Vezi articolul

Programul Școală după școală cu masă inclusă și școli în care elevii să învețe într-un singur schimb nu se poate generaliza în următorii șase ani, spune ministrul Ligia Deca / Amendamentele în acest sens ale USR au fost respinse

“Această idee de generalizare a învățământului cu școală după școală, opțional, nu obligatoriu (…) se poate realiza, însă nu în intervalul acela de timp”, adică până în 2030, a spus…
Vezi articolul