Studiu UNESCO: Aproape jumătate din elevii din lume sunt încă afectați de închiderea parțială sau totală a școlilor / Peste 100 de milioane de copii vor scădea sub nivelul minim de competență în citire

[jp_post_view]
Foto: UNESCO
Potrivit G4Media, care citează raportul UNESCO, la un an de la pandemia de COVID-19, România apare în acest studiu cu 36 de săptămâni în care școala a funcționat integral sau parțial la distanță din cauza pandemiei, lucru care a afectat 2,89 de milioane de elevi.

”Prioritizarea redresării educației este esențială pentru a evita o catastrofă generațională, așa cum s-a subliniat într-o reuniune ministerială la nivel înalt din martie 2021.

UNESCO sprijină țările în eforturile lor de a atenua impactul închiderii școlilor, de a aborda pierderile de învățare și de a adapta sistemele educaționale, în special pentru comunitățile vulnerabile și dezavantajate”, se arată pe site-ul în care s-a postat situația la zi a școlilor din întreaga lume, se precizează în monitorizarea UNESCO.

Citește articolul integral pe G4Media.ro.

3 comments
  1. Profesorii au constatat altceva.
    Si anume faptul ca elevii care invata pe bancile scolii, invata si online.
    Iar cei care la scoala stau cu telefonul pe sub banca, pe jocuri etc, au mari lacune in cunostinte, dar online sunt ceva mai atenți. In casa in general este fie un frate mai mare, fie o bunica, fie unul din parinti, care pot intra in camera oricand.
    La scoala profesorul preda si scrie la tabla si are 30 de elevi de monitorizat, atat cat se poate, nu poate pândi fiecare elev cat si ce scrie.
    In rest, ii lasam pe cercetatori sa isi cladeasca teoriile, din imaginație.

    1. Ai uitat cu desăvârșire de cei care nu au acces la tehnologie. Ai uitat cu desăvârșire de copiii săraci ai României și ai lumii. Ei nu există?

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Ce pot face școlile de Ziua națională a lecturii, pe 15 februarie, potrivit noii legi promulgate de președinte / Editurile pot să își pună standuri pentru „prezentare și vânzare de carte cu caracter educativ”

În unitățile de învățământ preuniversitar se organizează activități educaționale și/sau culturale, pentru „promovarea și încurajarea lecturii”, potrivit noii legi nr. 21 din anul 2022. Această lege instituie ziua de 15…
Vezi articolul

Studioul de Teatru Casandra, spațiu de debut în teatru pentru actori români încă din 1957, recâștigat în instanță de Universitatea de Artă Teatrală și Cinematografică din București. Decizia nu este definitivă

Universitatea Naţională de Artă Teatrală şi Cinematografică „I.L. Caragiale” (UNATC) din București a obţinut în instanţă „redobândirea dreptului de administrare asupra Studioului de Teatru Casandra”, informează instituția într-un comunicat publicat…
Vezi articolul