Subiecte Matematică și Științele Naturii clasa a VI-a 2019. Testele au fost publicate

[jp_post_view]
Subiectele de la testarea la Matematică și Științele Naturii susținută astăzi de elevii de clasa a VI-a au fost publicate de Ministerul Educației și pot fi descărcate de mai jos. Subiectele de la testarea la Matematică și Științele Naturii au fost concepute de Ministerul Educației, iar copiii au avut la dispoziție 60 de minute pentru a le rezolva.

Evaluarea de la clasa a VI-a este una transdisciplinară, elevii fiind testați la Matematică și Științele Naturii. Elevii din clasele cu predare în limbile minorităților naționale au dat examenul în limba maternă.

Subiecte Matematică și Științele Naturii clasa a VI-a:
Test 1 Matematică și Științele Naturii clasa a VI-a
Test 2 Matematică și Științele Naturii clasa a VI-a

Rezultatele copiilor la evaluarea de la clasa a VI-a nu vor fi trecute în catalog, nici nu vor fi făcute publice, ci vor fi comunicate fiecărui părinte în parte de către învățător, care trebuie să îi spună acestuia și cum anume să lucreze pe timpul vacanței de vară cu cel mic, pentru a acoperi eventualele lacune.

Scopul evaluării de la clasa a VI-a este de a vedea în ce măsură copiii și-au însușit informațiile prevăzute în programa școlară, dar și de a le da o primă idee asupra liceelor sau școlilor profesionale care le-ar fi cele mai potrivite.

Deși se desfășoară la nivel național de 4 ani, aceste evaluări sunt extrem de slab folosite și comunicate de către Ministerul Educației: instituția nu a format profesorii astfel încât aceștia să aibă în mod concret seturi de exerciții, de îndrumări pe care să le dea părinților pentru a lucra cu copiii acasă pe timpul vacanței de vară, nu a realizat nici până la această oră un model național de portofoliu educațional în care aceste rezultate trebuie trecute – conform legii educației în vigoare din 2011, nu a făcut publică niciodată semnificația rezultatelor la nivel macro.

Un alt semn al indiferenței cu care Ministerul tratează evaluările de la clasa a II-a, a IV-a și a VI-a stă chiar în modelele de subiecte publicate acum de instituție: sunt subiectele propriu-zise de anii trecuți. Nici un efort de realizare a unor modele noi.

Citește și:

1 comment
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Proiect pilot de masă caldă într-o școală din Brașov, prin care familiile cu venituri lunare de peste 5.500 de lei/membru le plătesc masa copiilor, iar ceilalți elevi sunt susținuți gradual și de primărie, în funcție de veniturile părinților

Consilierii locali din Braşov au votat o hotărâre care prevede oferirea unei mese calde în şcolile din municipiu. În primă fază, beneficiari vor fi 1200 de elevi de la o…
Vezi articolul

Ligia Deca, despre oprirea reformei inspectoratelor școlare, caselor corpului didactic și ARACIP, prevăzută de legea Educației: Am preferat să păstrăm capacitatea pe care o avem. Cred că se pot face foarte multe lucruri cu profesioniștii care sunt deja în sistem / Toate inspectoratele școlare și casele corpului didactic sunt politizate de șefi numiți de la partid

Ministra Educației, Ligia Deca, recunoaște că a oprit reforma instituțiilor din Învățământ – inspectoratele școlare, ARACIP, casele corpului didactic. Întrebată de Edupedu.ro cum poate face reformă cu instituții nereformate, Deca…
Vezi articolul

Directoare din Sibiu, despre sălile de detenție din școli: Elevii vor fi mereu scoși de la ore pentru ca profesorul să-și poată face ora în bune condiții? Niciodată nu va fi calitate dacă lucrurile nu sunt gândite din mijlocul elevilor și profesorilor

Sala de detenție care va fi introdusă din septembrie în școli este o măsură greu de realizat, spun mai mulți directori județul Sibiu, citați de publicația Turnul Sfatului. Pe lângă…
Vezi articolul