Subiecte Simulare clasa a VII-a: Rezumat din basmul popular şi un text din Dilema Veche, la Limba și literatura română, simularea evaluării naționale 2019

[jp_post_view]
Subiecte Simulare clasa a VII-a
Foto: Pexels.com
Subiectele de la simularea în premieră de către elevii de clasa a VII-a a examenului de Limba și literatura română sunt structurate pe două mari cerințe. Primul subiect le cere elevilor de clasa a VII-a să facă un rezumat din basmul popular „Ion Făt-Frumos”, iar la subiectul al III-lea elevii au avut de realizat o compunere liberă despre o activitate extrașcolară. Pentru subiectul nr II au fost 6 cerinţe legate de un text publicat în Dilema Veche.

Simularea examenelor de Evaluare Națională a început astăzi, la ora 9:00, cu testarea elevilor de clasele a VII-a și a VIII-a la Limba și literatura română. Subiectele de simulare sunt concepute de Ministerul Educației, sunt aceleași pentru toate școlile și pot să fie rezolvate în 2 ore.

Subiecte Simulare clasa a VII-a pentru Limba și Literatura Română

Elevii de clasa a VII-a au aflat că vor susține simulare abia în urmă cu o lună. Tot atunci, din documentele de simulare trimise de Minister către partenerii săi instituționali de dialog social a aflat și publicul că, la Matematică, Ministerul Educației vrea să introducă teste grile: “În vederea pilotării unei noi structuri posibile a subiectelor pentru Evaluarea Națională pentru absolvenții clasei a VIII-a din anul școlar 2019-2020, variantele de subiecte pentru Simularea Evaluării Naționale pentru elevii clasei a VII-a în anul școlar 2018 – 2019 la Matematică vor conține, în proporție de minimum 30%, itemi obiectivi”, se arată în ordinul privind organizarea simulărilor anul acesta.

Iatp subiectele date la Simularea Evalearii Naţionale de clasa a VIII-a pentru elevii de clasa a VII-a integral, publicate de Ziarul Unirea, din Alba Iulia.

Citește și:


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Adrian Rădulescu, antrenorul lui David Popovici: N-ar trebui să privim înotul ca pe un privilegiu, ci ca pe un drept. Așa cum ar trebui să știi să alergi, să sari, ar trebui să știi să și înoți / Sunt multe lucruri pe care putem să le integrăm în sistemul educațional

„Înotul nu ar trebui să fie văzut ca un privilegiu, ci ca pe un drept”, spune într-un interviu acordat Edupedu.ro antrenorul Adrian Rădulescu, cel care îl pregătește pe campionul olimpic…
Vezi articolul

Peste un milion de elevi din clasa I și până în clasa a VIII-a învață în după manualele Booklet și mii de profesori le folosesc la clasă / Editura împlinește 25 de ani de la înființare (P)

Editura Booklet s-a născut din nevoia elevilor de materiale educaționale moderne, adecvate dorinței de cunoaștere, la un an după eclipsa totală de soare, vizibilă de pe teritoriul României și la…
Vezi articolul

Etapele managementului cazurilor ușoare de violență între elevi. În ce situații se aplică, ce trebuie să facă părinții, profesorii și directorul școlii – proiect al ministerului Educației

Procedura privind managementul cazurilor de violență asupra antepreșcolarilor, preșcolarilor, elevilor și personalului școlii a fost pusă în dezbatere publică de Ministerul Educației. Aceasta contine responsabilitățile părinților, profesorilor, directorilor în sesizarea,…
Vezi articolul