Testele școlare din SUA: Val de note proaste asociate școlii la distanță, în special la limba engleză și în rândul elevilor dezavantajați

[jp_post_view]
Foto: © Dreamstime.com
Școala la distanță a produs o scădere abruptă a rezultatelor școlare în rândul elevilor din SUA, potrivit datelor furnizate de districtele școlare, relatează Associated Press. Potrivit sursei citate, școlile din toată țara anunță o explozie a numărului de elevi care nu iau note „de trecere”, număr care a crescut de două până la trei ori în unele locuri. Principalele zone unde se înregistrează asemenea rezultate sunt cele de limba engleză și categoria elevilor dezavantajați sau cu dizabilități.

AP îl citează pe directorul unei școli din Oregon, potrivit căruia “situația a deviat complet de la normal”: 38% dintre notele înregistrate la testele de la sfârșitul lunii octombrie erau “nesatisfăcătoare”, comparativ cu 8% cât se înregistrau, în medie, de obicei.

Printre motivele invocate de profesori pentru această situație: elevii care învață de acasă sar peste teme sau sarcini școlare, dacă nu chiar lipsesc cu totul de la ore. De multe ori, conectivitatea este proastă și nu permite încărcarea sau completarea temelor. Iar profesorii care nu au contact direct și personal cu elevii au mai puține metode pentru a identifica cine rămâne în urmă, mai ales când elevii țin camerele închise în timpul orelor.

AP, despre situația testelor de sfârșit de octombrie:

  • În școala din Oregon menționată, inițial nu erau doar evaluări de “nesatisfăcător”, ci exista și un număr foarte mare de rezultate 0,0%, însemând că elevii nu participau absolut deloc la ore.
  • În New Mexico, peste 40% dintre elevii de gimnazoiu și liceu au primit rezultat nesatisfăcător la cel puțin o materie
  • În Houston, 42% dintre elevi au primit cel puțin un F (nesatisfacator)
  • În St. Paul, Minnesota, aproape 40% dintre notele elevilor de liceu au fost F – dublu față de cât se înregistra în mod normal.

Potrivit sursei citate, situația a început să se îmbunătățească în momentul în care școlile au început să primească elevi pentru predare față în față, chit că acest lucru s-a petrecut doar pentru perioade scurte de timp.

Iar majoritatea notelor slabe au rezultat din neîndeplinirea sarcinilor, nu din cauza unor răspunsuri greșite.

Photo 182057716 © KarenrDreamstime.com

Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care site-ul Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

DOCUMENT Măsurile pentru familii și tineri din programul de Guvernare propus de Cabinetul Cioloș: Introducerea contractelor de muncă multiflexibile / Pregătirea competențelor pentru industriile viitorului prin stimulente fiscale

Introducerea contractelor de muncă multiflexibile, care permit angajatorilor și angajaților să decidă individual condițiile în care un angajat își desfășoară activitatea, este una dintre propunerile din programul de Guvernare al…
Vezi articolul

„Regretabil, doamna viceprim-ministru Turcan, să propagați un astfel de mesaj menit să demoralizeze elevii” – Antonia Pup, președintele Consiliului Național al Elevilor, despre posibilitatea repetării anului școlar

Președintele Consiliului Național al Elevilor reacționează într-un mesaj pe Facebook la declarația vicepremierului Raluca Turcan. „Regretabil, doamna viceprim-ministru Turcan, să propagați un astfel de mesaj menit să demoralizeze elevii (elevii…
Vezi articolul

Profilul absolventului de liceu încă nu e gata, deși termenul pe care ar fi trebuit să-l respecte Ministerul Educației era 30 septembrie / În paralel, Ligia Deca le transmite inspectorilor școlari generali că noile programe pentru liceu nu mai pot întârzia

Profilul absolventului de liceu încă nu este finalizat, deși termenul pe care ar fi trebuit să-l respecte Ministerul Educației era 30 septembrie. Concret, ordinul ministrului educației privind aprobarea profilului de…
Vezi articolul

Uniunea Elevilor Reprezentanți, despre Ordonanța de urgență „trenuleț”: Guvernul face un pas înapoi în ceea ce privește educația. Profesorii au fost din nou mințiți pe față. Suntem pregătiți să sprijinim orice demers legitim al profesorilor, inclusiv acțiuni de protest

Uniunea Elevilor Reprezentanți (UER) trage un semnal de alarmă: „Guvernul, prin această Ordonanță de Urgență, face un pas înapoi în ceea ce privește educația. Aceste amânări nu fac decât să…
Vezi articolul