Material susținut de NextLab.Tech

Top elevi robocampioni în 2021. Care sunt școlile cu cele mai bune rezultate la olimpiada de robotică

4.386 de vizualizări
Concurs de robotică / Foto: Nextlab.tech
Elevii și școlile din România avansează în domeniul roboticii pregătindu-se pentru meseriile viitorului. Ediția 2021 a concursului de robotică NEXTLAB.TECH a reunit peste 44 000 de elevi și peste 1600 de școli. Peste 750 de elevi au beneficiat de kit-uri gratuite în 2021, sponsorizate de BCR și Dacia Renault, potrivit unui comunicat de presă.

Robotica școlară este unul din domeniile esențiale pentru meseriile viitorului. Din anul 2019 elevii din România au șansa să studieze robotica în cadrul concursului de robotică școalară NEXTLAB.TECH. Începând cu anul 2022 concursul va beneficia de finanțare din partea Ministerului Educației Naționale din România funcționând în regim de olimpiadă.

Dintre cei 44000 de elevi înregistrați pe platforma de concurs în anul 2021, s-au calificat în faza a II-a 2800 de elevi. În faza finală (națională) au fost trimise 769 de cereri de participare dintre care au fost admise 696. Au fost acceptați în finala elevii care au demonstrat printr-un pitch video că au reușit să pună în funcțiune robotul.

Clasamentele Top 50 ale ediției 2021 a concursului de robotică școlară NEXTLAB.TECH:

TOP 50 ELEVI ROBOCAMPIONI LINE FOLLOWER BASIC cu robot Miro(8-12 ani)

TOP 50 ELEVI ROBOCAMPIONI LINE FOLLOWER BASIC cu robot Miro(12-16 ani)

TOP 50 ELEVI ROBOCAMPIONI LINE FOLLOWER ADVANCED cu robot Tecnicus(8-12 ani)

TOP 50 ELEVI ROBOCAMPIONI LINE FOLLOWER ADVANCED cu robot Tecnicus(12-16 ani)

TOP 50 ELEVI ROBOCAMPIONI ROBOTICĂ CREATIVĂ cu robot Enspiro(8-12)

TOP 50 ELEVI ROBOCAMPIONI ROBOTICĂ CREATIVĂ cu robot Enspiro(12-16 ani)

Lista completă a finaliștilor

Școlile robocampioane în 2021

“Ne bucurăm să fim sponsori ai concursului de robotica NEXTLAB.TECH și să ajutăm elevii din România să se pregătească pentru viitor. Vom continua să sprijinim în continuare această inițiativă pe care o considerăm unică și valoroasă.  Cu ajutorul roboticii vom pune bazele unei geenrații de inovatori care pot schimba România în bine“, a declarat Ionuț Stanimir, director de marketing și comunicare în cadrul BCR România.

„Sunt fericita ca Dacia a contribuit la bucuria copiilor care au făcut acești roboti. Ca mama si ca om de resurse umane, mă uit la băiatul meu si la generația tânără din ziua de azi si prin ochii lor vad cat de important este sa îți găsești visele, sa le asamblezi si sa le vezi împlinite. Mă bucur ca am putut contribui la realizarea viselor lor si sunt foarte mandra de ei. Compania noastră sprijină educația, ajuta tinerii sa își urmeze visurile, de la elevii de la NextLabTech pana la studenți si masteranzi”, a spus Simona Popovici, HR & HSE General Manager, Renault Group Romania.

Clasamentul a fost realizat în funcție de grupa de vârstă a elevilor și tipul de robot. Au existat două grupe de vârstă și trei timpuri de roboți. Grupele de vârstă au fost: 8-12 ani și 12-16 ani. În cadrul fiecărei grupe de vârstă, elevii au avut la dispoziție trei probe: LINE FOLLOWER BASIC, LINE FOLLOWER ADVANCED și ROBOTICĂ CREATIVĂ.

Concursul este organizat de Asociația „Clubul Informaticii Economice – CyberKnowledgeClub”(CKC) fondată de cadre didactice ale Facultății de Cibernetică, Statistică și Informatică Economică, ASE București, având ca sponsor principal național Banca Comercială Română. Sprijinul logistic și tehnologic este oferit de start-up-ul Nextlab.tech. Inițiativa este sponsorizată suplimentar de DACIA RENAULT, Fundația GlobalWorth și ASUS. Mediul de business este încurajat să se alăture acțiunii pentru a mări numărul elevilor care vor beneficia de un kit gratuit.


2 comments
Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Părinții să urmărească modul în care școlile își elaborează propriile regulamente de organizare și să refuze semnarea lor dacă există clauze ilegale, recomandă Federația Națională a Părinților

Federația Națională a Părinților recomandă părinților să urmărească modul în care unitățile de învățământ își elaborează propriile regulamente de organizare și funcționare și „să refuze semnarea contractelor educaționale care încalcă…
Vezi articolul

Cătălina Curceanu, director de cercetare la Institutul de Fizică Nucleară din Italia, reacție virulentă către Ministerul Educației și Președintele Iohannis, după apariția planurilor-cadru de liceu: Într-o lume care avansează, a lua o decizie ca aceasta echivalează cu o sinucidere

Fizica, chimia și biologia nu ar mai apărea în trunchiul comun pentru elevii de la profilul real, la clasele a XI-a și a XII-a, conform drafturilor de planuri-cadru pentru liceu…
Vezi articolul

Scrisoarea unei profesoare de desen către ministrul Educației: Vă rog să nu permiteți ca orele de arte, muzică sau educație fizică să fie tratate ca „umplutură” pentru completarea normei / Copiii merită să fie îndrumați de profesori calificați, nu e doar o nedreptate pentru noi, ci și o lipsă de respect față de elevi

Orele de arte să nu fie considerate de „umplutură” pentru completarea normei, în contextul majorării acesteia cu două ore, ci să fie predate exclusiv de cadre calificate, care pot inspira,…
Vezi articolul

Finanțare suficientă care să asigure 1% din PIB pentru cercetare „măcar în 2028”, reformă legislativă, păstrarea Autorității Naționale de Cercetare – printre cererile Asociației Ad Astra a cercetătorilor români pentru viitorul Guvern

Autoritatea Națională de Cercetare, ca autoritate în domeniu, să fie păstrată în structura Ministerului Educației și Cercetării, finanțarea pentru cercetare să fie „suficientă”, iar competițiile să fie predictibile, pe baza…
Vezi articolul