Universitatea Babeș-Bolyai revendică cea mai bună performanță, între universități, la competițiile naționale de finanțare a proiectelor de cercetare

[jp_post_view]
Universitatea Babeș-Bolyai / Foto: Facebook.com – UBB
Universitatea Babeș-Bolyai din Cluj-Napoca (UBB) revendică, printr-un comunicat transmis marți, cea mai bună performanță între universitățile românești la competițiile naționale de finanțare a proiectelor de cercetare organizate în 2020 de Unitatea Executivă pentru Finanțarea Învățământului Superior, a Cercetării, Dezvoltării și Inovării (UEFISCDI).

Potrivit comunicatului, care citează rezultatele la nivel național ale competiției pentru Proiectele de Cercetare Exploratorie (PCE), UBB se clasează pe prima poziție la nivel național atât în funcție de numărul proiectelor câștigate (29), cât și din punct de vedere al valorii cumulate a acestora (aproximativ 7 milioane de euro).

Universitatea spune că a depus și câștigat în toate ariile majore de cercetare, cea mai bună performanță fiind obținută în domeniul științelor sociale și economice (rată de succes de 45,45%). În acest domeniu, 10 dintre cele 22 de proiecte finanțate la nivel național au fost depuse de UBB, potrivit comunicatului citat.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Ținta de 1% din PIB pentru cercetare, care ar fi trebuit atinsă din 2020, ar urma să fie din nou amânată până în 2026 / Limitări privind cheltuielile de personal pentru institutele de cercetare / Indemnizații stabilite la nivelul decembrie 2024 pentru membrii Academiei – Proiectul „ordonanței-trenuleț” pregătite de guvern

Institutele de cercetare ar urma să țină cont de limitări suplimentare privind numărul de personal și cheltuielile per salariat în 2025, în funcție de rezultatul lor financiar, arată proiectul „ordonanței-trenuleț”…
Vezi articolul

Nature: Ce e de făcut atunci când știința produce numeroase recomandări privind acoperirea pierderilor educaționale cauzate de criza Covid-19, dar puțini le pun în practică? Profesorii să fie învățați încă din formarea inițială să apeleze în munca lor la studii și cercetări

Pandemia a provocat tulburări grave în procesul de învățare pentru 1,6 miliarde de elevi, iar pierderile de învățare sunt majore, însă puține școli și sisteme de învățământ fac eforturi substanțiale…
Vezi articolul