Universitatea Oxford a întrerupt studiul clinic pe copii şi adolescenţi pentru serul anti-COVID dezvoltat cu AstraZeneca, în așteptarea mai multor informații despre cazurile de tromboză apărute la adulți

[jp_post_view]
Foto: Parlamentul European
Universitatea Oxford a întrerupt studiul clinic derulat în Marea Britanie pe copii şi adolescenţi pentru serul anti-COVID pe care îl dezvoltă împreună cu AstraZeneca, în aşteptarea mai multor informaţii privind rarele cazuri de tromboză apărute la adulţii care au fost imunizaţi cu acest vaccin, informează Reuters.

Agenţia Europeană a Medicamentului analizează în prezent raportările de cazuri de tromboză la nivelul sinusurilor cerebrale apărute după administrarea vaccinului şi este aşteptat ca rezultatele să fie anunţate miercuri sau joi.

Citește articolul integral pe G4Media.ro

Foto: Parlamentul European


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Reintroducerea unui prag de incidență pentru școala cu prezență fizică sau online, testare obligatorie, algoritm pentru scenariile de funcționare a școlii – scrisoare deschisă a șapte organizații ale elevilor, tinerilor, părinților și de educație către miniștrii Cîmpeanu și Rafila

Reintroducerea unui prag minim de incidență pentru a decide modul dacă școala se desfășoară cu prezență fizică sau online este cerută din nou de șapte organizații neguvernamentale, reprezentând elevii, studenții,…
Vezi articolul

O direcție specială din cadrul ministerului Familiei se va ocupa de copiii neglijați de părinții plecați la muncă în străinătate. Peste 75.000 de copii aveau părinții plecați la muncă în străinătate în primele 6 luni din 2021

Ministrul Familiei, Tineretului și Egalității de șanse, Gabriela Firea, a anunțat într-o conferință de presă, după ședința de Guvern de miercuri, că există o nouă categorie de copii care au…
Vezi articolul
Titularizare 2025

Educația este domeniul unde românii doresc cel mai mult ca statul să crească nivelul cheltuielilor / Calitatea profesorilor și eforturile elevilor – percepute drept cei mai importanți factori pentru succesul școlar, într-un sistem „subdezvoltat cronic” – raport

Cei mai mulți români percep că sistemul de educație îi favorizează pe elevii din mediile favorizate, iar problemele de echitate “combinate cu prezența unei legături intense între nivelul de educație…
Vezi articolul

Senatorul Ștefan Pălărie le cere explicații premierului și ministrului Educației, după ce Guvernul a aprobat alocări de doar 2,4% din PIB pentru Educație în următorii 50 de ani / Asta e viziunea contabilă și lipsită de orice leadership a guvernanților. Este un mare semnal de alarmă

Guvernul României a aprobat prin Programul de Convergență, ca până în 2070, statul român să aloce 2,4% din PIB pentru Educație, iar planul urmează să fie trimis la Comisia Europeană.…
Vezi articolul