Universitățile din Anglia nu ar mai trebui să ceară plata integrală a taxelor, în cazul în care nu revin la predarea față în față – ministrul britanic al Educației

[jp_post_view]
Foto: © Gaudilab | Dreamstime.com
Atât timp cât universitățile nu livrează ceea ce așteaptă studenții, atunci nu ar trebui să mai ceară plata integrală a taxelor, este de părere secretarul de stat britanic din Educație, Gavin Williamson. Acesta a declarat marți pentru Sky News că guvernul Marii Britanii „a spus clar – toate universitățile pot reveni la predarea față în față”.

Oficialul a spus că „universitățile sunt autonome”, întrebat ce se întâmplă dacă unele dintre acestea nu vor să se întoarcă la seminarii și cursuri în format fizic. „Direcția noastră este clară și ne așteptăm ca toate universitățile, asta dacă nu se întrevăd motive neașteptate, să revină la situația de a oferi studenților lecții față în față”, susține acesta.

  • Williamson a punctat că miniștrii vor da Oficiului pentru Studenți (organism independent de supervizare a învățământului superior din Anglia – n. red.) „toată puterea și susținerea” în convingerea universităților „care nu livrează destul conținut educațional pentru studenții care plătesc taxe” să se alăture acestui demers.

Ce transmite Departamentul pentru Educație universităților: „Cum furnizorii din învățământul superior sunt instituții autonome, ar trebui să identifice și să aplice planuri adecvate de învățământ în funcție de situația fiecăreia. (…) În conformitate cu ce susține Oficiul Studenților, furnizorii ar trebui să comunice studenților la ce să se aștepte de la predarea și învățarea planificată”, precizează Sky News.

Foto: © Gaudilab | Dreamstime.com

Dreamstime.com sprijină educaţia din România şi, în contextul pandemiei Covid-19, oferă gratuit imagini stock prin care site-ul Edupedu.ro îşi poate ilustra articolele cât mai relevant posibil.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Ligia Deca cere directorilor Centrelor Județene de Resurse și Asistență Educațională să caute „ce putem face mai bine pe termen scurt și lung” în privința incluziunii / Înaintea discuțiilor, un raport european arăta lipsurile majore ale României în acest domeniu

„Mă bazez pe directorii centrelor să identifice împreună ceea ce putem face mai bine pe termen scurt și pe termen lung, în ceea ce privește incluziunea”, spune Ligia Deca, ministrul…
Vezi articolul

Imaginează-ți că ai un copil cu autism, afectat sever, care nu înțelege ce se întâmplă, fugi de război și ajungi în altă țară. Cum va fi viața voastră? / Traumele și provocările copiilor cu autism și ale părinților lor refugiați din Ucraina

Cum ar fi ca deodată să te trezești că trebuie să te urci într-o mașină cu jumătate de casă și cu un copil cu autism afectat sever, care nu înțelege…
Vezi articolul
Învățământul primar

„Redeschiderea școlilor este benefică fiului meu pentru că așa reușește să-și vadă prietenii, este mai fericit acum”, spune o mamă din Danemarca, unde şcolile s-au deschis pe 15 aprilie. Ce se întâmplă în Olanda şi Italia

În majoritatea claselor băncile au fost în așa fel aranjate încât copiii să fie la o distanță sigură unii de ceilalți în Danemarca ţară care a deschis școlile pe 15…
Vezi articolul