BREAKING Două cazuri noi de coronavirus cu tulpina britanică ce provin din focarul de la Școala Gimnazială Nr 28. Este vorba de un angajat al școlii și un contact direct

3.810 vizualizări
Foto: Pixabay.com
Două cazuri noi de coronavirus cu tulpina din Marea Britanie care provin din focarul de la Școala Gimnazială Nr. 28 din Capitală au fost confirmate astăzi, potrivit unei informări de presă a Ministerului Sănătății. Este vorba despre o femeie în vârstă de 43 de ani care lucrează în unitatea de învățământ și un bărbat de 53 de ani, contact direct al altui caz depistat în școală.

„Ministerul Sănătății a fost informat astăzi de Institutul Național de Sănătate Publică (INSP) că au mai fost raportate două noi cazuri de infectare cu SARS-Cov-2, noua varianta UK – linia genetică B.1.1.7 care provin din focarul deja confirmat de la aceeași școală din București. Este vorba despre o femeie în vârstă de 43 de ani care lucrează în unitatea de învățământ și un bărbat de 53 de ani, contact direct al altui caz depistat în școală”, se arată în informarea de presă.

Pe 24 ianuarie a fost raportat un focar de coronavirus la Școala Gimnazială Nr. 28 din București. La momentul acela, Ministerul Sănătății a transmis că 4 angajați ai școlii au fost depistați pozitiv cu SARS-CoV-2, contacți ai unui alt angajat al școlii respective care a fost determinat cu infecție cu noua tulpină provenită din Marea Britanie.

Sursă foto: Pixabay


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like
ChatGPT în școli

Google sprijină financiar programe de inteligență artificială în educație, în SUA: de la pregătire specializată pentru profesori, la reducerea decalajelor urban-rural pentru elevi, până la folosirea tehnologiei în dansuri

Conglomeratul Google a anunțat, recent, prin intermediul fundației sale Google.org, finanțări de 25 de milioane de dolari pentru o serie de programe nonguvernamentale care să sprijine profesorii și elevii din…
Vezi articolul

SURSE Elevii și profesorii, mințiți de Ministerul Educației. Borderourile individuale și digitale de la simularea pentru Evaluarea Națională 2024, pe care profesorii ar trebui să le discute cu elevii și părinții, n-au ajuns în câteva sute de școli

Borderourile digitale și individuale de la simularea pentru Evaluarea Națională 2024, pe care profesorii ar trebui să le discute la clasă cu elevii și părinții, n-au ajuns în școli, după…
Vezi articolul

Încurajarea lecturii inclusiv pe e-book, digitalizarea pentru tineri a cărților și operelor de patrimoniu și demararea finanțării voucherelor culturale – prevederi în programul de Guvernare 2024-2028

Digitalizarea patrimoniului cultural, finanțarea voucherelor culturale, eliminarea inechităților salariale în sectorul cultural, sprijinirea proiectelor culturale ale minorităților naționale și revitalizarea patrimoniului național sunt câteva dintre măsurile incluse în programul de…
Vezi articolul

Falimentul moral al Academiei Române sub patronajul lui Ioan Aurel Pop: Protejează legionarii condamnați, premiază securiști, omagiază turnători, primește penali ca membri, promovează AUR și protocronismul ceaușist

Zeci de istorici și intelectuali au protestat luni după ce Academia Română i-a acordat un premiu special pseudo-istoricului Alex Mihai Stoenescu, turnător la Securitatea comunistă. E doar ultimul derapaj al…
Vezi articolul

Guvernul vrea să modifice legea „de succes” privind stagiul absolvenților de facultate, prin care s-au angajat 28 de tineri în doi ani / Autoritățile au făcut un sondaj în rândul angajatorilor și au aflat că „multitudinea de documente care trebuie întocmite, mai ales la finalul stagiului, este descurajantă”

Guvernul a aprobat și trimis Parlamentului un proiect de lege pentru modificarea și completarea Legii nr. 335/2013 privind efectuarea stagiului pentru absolvenţii de învăţământ superior, care simplifică procedura, anunță ministerul…
Vezi articolul