BREAKING Subiectele de la Evaluarea Națională de clasa a II-a, Matematică. Cele 12 exerciții pe care le-au avut de rezolvat elevii

[jp_post_view]
Foto: captură – subiect
Elevii de clasa a II-a au susținut joi, 11 mai, proba la Matematică din cadrul Evaluării Naționale. Subiectele sunt pe două numere, iar elevii au avut la dispoziție 30 de minute pentru a le rezolva.

Evaluările de la finalul claselor a II-a, a IV-a și a VI-a sunt elaborate de către Centrul Național de Politici și Evaluare în Educație (CNPEE). Vineri, 12 mai, are loc testarea la limba română pentru minoritățile naționale, scris-citit.

Matematică – Testul nr. 1

Matematică – Testul nr. 2

De ce este nevoie de evaluare la clasa a II-a

Evaluarea la clasa a II-a este prima testare în cadrul căreia copilul este expus unor subiecte făcute de altcineva decât cadrul didactic cu care este obișnuit. Părinții pot compara, astfel, rezultatele obținute de copil la această testare națională cu rezultatele obișnuite primite de elev de la învățătoare și pot vedea dacă a fost evaluat corect în timpul anului.

Rezultatele ar trebui să îi ajute pe părinți să afle pe ce anume să insiste, în lucrul cu copiii, pe timpul verii.

Un alt obiectiv al evaluărilor este de a-i obișnui pe copii cu condițiile de examen, pentru a nu se trezi la final de clasa a VIII-a, când au un examen care le hotărăște traseul școlar, pentru prima oară în fața unei evaluări naționale.

Aceste testări trebuie să radiografieze în mod real în ce măsură au înțeles copiii elementele prevăzute de curriculumul național, dar și efortul depus de învățători.


3 comments
  1. Aceste subiecte forteaza copiii sa faca meditatii la matematica pentru ca altfel atentia unui copil sa stea sa adune sau sa scada repetitiv nu este suficienta sa termine exercitiile. Repetitia poate fi evitata cu inmultiri si impartiri. Deci ii trebuie meditatii. Ideea evaluarii e buna, dar precum spunea si alt parinte, cei care fac subiectele sunt pe langa realitatea si atentia necesara copiilor nostri.

  2. Deși nu au nici o relevanță aceste evaluari, subiectele primite au fost din toată materia clasei a IIa, chiar dacă mai avem o lună de școală. Dacă ne luăm după ele, ar fi trebuit să terminam materia la 1 mai. Au demonstrat din nou că cei puși în funcție nu au nimic comun cu invatamantul

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Elevul din Buzău care și-a ironizat profesoara de desen într-un mesaj pe Facebook, în 2018, sancționat atunci cu nota 2 la purtare, a câștigat definitiv procesul. Colegiul Hașdeu trebuie să îi plătească 3.000 de euro daune morale și să îi revizuiască media

Curtea de Apel Ploieşti s-a pronunţat definitiv în procesul dintre Colegiul Naţional „B.P. Hașdeu” şi Andrei Alexandru Voicu, fostul elev al școlii, menţinând decizia instanţei de recurs prin care instituţia…
Vezi articolul

Daniel David, ministrul Educației, despre propunerea de creștere a normei didactice la minimum mediei din OCDE: Cred că este un element de raționalitate și un criteriu al decenței în situația de criză în care ne aflăm acum. Nu creștem în orb și la paușal

Ministrul Educației Daniel David a spus referitor la propunerea privind creșterea normei didactice că raportarea minimă se face un nivel mediu în UE sau OCDE, ceea ce reprezintă „un «element…
Vezi articolul

Mesaj către Guvern, de la sindicatele din Educație: Nu suntem asistați social, avem nevoie de salarii decente, nu facem jocuri politice! Dacă Guvernul nu vine cu propuneri care să fie acceptate, angajații sunt hotărâți să iasă masiv în stradă

Sindicatele din Educație transmit Guvernului României că „nu suntem asistați social”, „avem nevoie de salarii decente”, „nu am decis să facem grevă peste noapte” și „nu facem jocuri politice”, potrivit…
Vezi articolul