Temă în Minecraft, folosită de învățătoare la clasă: „Eu militez pentru un mix optim la decizia profesorului” – Claudia Chiru

[jp_post_view]
Claudia Chiru, învățătoare / Foto: Arhiva personală
”Feedback-ul pe care l-am primit de la copii și maniera în care au abordat această temă îmi spun că am ales bine pentru ei si că au învățat colaborarea, împărțirea eficientă a sarcinilor, plusvaloarea individuală, atenția, răbdarea și perseverența alături de metoda grafică și eseul științific”, spune învățătoarea Claudia Chiru, care povestește pe pagina sa de Facebook că le-a dat elevilor o temă în Minecraft, la clasă.

Sub hashtag-ul #iesidinlinie, învățătoarea Claudia Chiru a prezentat o nouă modalitate de aplicare a educației experiențiale: tema în Minecraft. (n.r. Minecraft este un joc extrem de popular în rândul copiilor, în care construiesc asemenea jocului Lego).

Claudia Chiru, textul de pe pagina sa de Facebook:

„Vă prezint prima temă în Minecraft la clasa a III-a Hund!

Feedback-ul pe care l-am primit de la copii și maniera în care au abordat această temă îmi spun că am ales bine pentru ei și că au învățat colaborarea, împărțirea eficientă a sarcinilor, plusvaloarea individuală, atenția, răbdarea și perseverența alături de metoda grafică și eseul științific.

Suntem gata să ieșim din linie și cu temele!

ATENȚIE! Nu spun că temele ar trebui să fie doar așa, nu este o variantă bună pentru consolidarea cunoștințelor, fără tema clasică nu se poate, cum nu se pot face doar proiecte sau doar exercitarea rolului de facilitator fără cel de transmițător. Eu militez pentru un mix optim la decizia profesorului lider în educație pentru că își cunoaște copiii.”

Mai jos, ce au realizat:


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

DOCUMENT Programul de guvernare pe Educație: 6% din PIB până în 2024, BAC diferențiat, generalizarea programului „masă caldă la școală” și ”școală după școală”, extinderea masteratului didactic, dar menținerea DPPD-urilor

Finanțare graduală până la 6% din PIB până în anul 2024, reforma carierei didactice fără nimic clar și generalizarea programului „masă caldă la școală” și ”școală după școală” – sunt…
Vezi articolul

Ministrul Educației spune că o soluție pentru ca unele școli să nu mai învețe în 3 schimburi sunt „consorțiile cu școli din vecinătate” / ISMB nu a mai publicat numărul de școli în 3 schimburi în raportul anual

Ligia Deca a fost întrebată, în prima sa conferință de presă în calitate de ministru al Educației, ce soluții are pentru ca elevii să nu mai învețe în 3 schimburi.…
Vezi articolul

Studenții îi cer ministrului Educației masteratul didactic, minim 25% proporție pentru studenți în alegerea rectorilor și creșterea finanțării

Studenții îi cer ministrului Educației să pornească masteratul didactic, prin elaborarea planurilor de învățământ pentru acest ciclu. Alianța Organizațiilor Studențești (ANOSR) îi solicită ministrului Ecaterina Andronescu și să-și respecte poziția…
Vezi articolul