Cristian Preda a făcut propria analiză a tezei de doctorat a ministrului Bode / Îl vede repetent în anul I la o facultate de științe politice sau de relații internaționale

513 vizualizări
Foto: Ilona Andrei / G4Media
Profesorul de politologie Cristian Preda, fost europarlamentar și actual decan al Facultății de Științe Politice a Universității din București, spune că ministrul de Interne Lucian Bode nu ar trece de primul an la o facultate de științe politice sau relații internaționale, notează G4Media.ro.

Preda a făcut această afirmație pe pagina sa de Facebook, după ce a citit teza de doctorat a ministrului.

”Mi-am petrecut weekendul analizând teza lui Lucian Bode. Am încheiat evaluarea. Ea va fi publicată în curând pe site-ul „Revistei 22”. Reproduc deocamdată doar concluzia: „Cele 220 de pagini prezentate de Lucian Bode în vederea obținerii titlului de doctor nu întrunesc condițiile cerute în asemenea cazuri. Ele vădesc un nivel de abilități intelectuale care nu ar îngădui, în opinia mea, nici măcar obținerea unei note de trecere la un examen de anul I într-o facultate de științe politice sau de relații internaționale””, a transmis Preda.

Amintim că instituția abilitată să verifice tezele de doctorat – și care până acum a primit două sesizări referitoare la doctoratul ministrului Afacerilor Interne Lucian Bode -, anume Consiliul Național de Atestare a Titlurilor, Diplomelor și Certificatelor Universitare (CNATDCU), nu îi poate verifica lucrarea de doctorat. Într-o ședință de joi a CNATDCU, ministrul Educației, Ligia Deca, le-a spus experților că nu pot analiza plagiatul sesizat de Universitatea Babeș-Bolyai în doctoratul ministrului Lucian Bode din cauza deciziei din vară a CCR, fără a le prezenta, însă, vreo soluție la acest blocaj instituțional fundamental.

Citește și:
Ministerul Educației despre decizia CCR ce împiedică analiza tezei de doctorat a ministrului Lucian Bode: CNATDCU sau Ministerul Educației nu au competența de a reevalua fondul științific al tezei de doctorat / Instituția spune că Ligia Deca a participat la ședința CNATDCU de joi la invitația președintelui interimar Mircea Dumitru
EXCLUSIV. CNATDCU nu analizează teza de doctorat a ministrului Bode, anunță președintele interimar. Mircea Dumitru, după participarea Ligiei Deca la ședința de azi a CNATDCU: Ministerul invocă o decizie a Curții Constituționale / Dacă noi propunem și putem propune o comisie de analiză, ministerul se opune spunând că nu putem
EXCLUSIV Scrisoarea unui matematician din conducerea instituției-cheie în identificarea plagiatelor, către ministrul Ligia Deca: Toți membrii CNATDCU să aibă acces la verificarea oricărei teze de doctorat printr-un program anti-plagiat. Altfel, ce rost mai are Consiliul ce respinge tezele slabe științific, dar care pe cele aflate în situația de hoție nu le poate respinge fiindcă nu află de furt
Ștefan Pălărie, senator USR, o acuză pe Ligia Deca de tehnici similare celor aplicate de Iordache și Cîmpeanu, acum pentru a bloca CNATDCU să analizeze doctoratul lui Lucian Bode: Cum să te duci tu, ministru, să ceri fățiș CNATDCU să nu își facă exact treaba pentru care există? Este șocant

1 comment
  1. LOOOL, cu concursul CCR analizarea tezelor de doctorat va deveni sport national. Singura sansa pentru doctorii plagiatori este sa-si ascunda capodoperele.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Absolvenții de învățământ profesional și tehnic din România nu au niciun avantaj pe piața muncii față de absolvenții de liceu teoretic, spune Hannah Kitchen, expertă a Organizației pentru Cooperare și Dezvoltare Economică

Peste 50% dintre elevii din România sunt înscriși în învățământul profesional și tehnic, potrivit analizei prezentate de Hannah Kitchen, expertă a Organizației pentru Cooperare și Dezvoltare Economică (OCDE) într-un podcast…
Vezi articolul

Fenomenul violenței în școli, în creștere: Aproape 10.000 de acte de violență în unitățile de învățământ din România, în anul școlar 2021-2022, raportează Ministerul Educației. Sunt cu 2.000 mai multe cazuri față de acum 2 ani

În anul școlar trecut, 2021-2022 s-au înregistrat 9.741 de acte de violență în școlile din România, cu două mii de cazuri mai multe decât în anul școlar 2019 – 2020…
Vezi articolul