Elevă premiată la Olimpiada națională de limba română 2025: Cel mai important lucru pe care l-am învățat n-a fost modul de abordare a subiectelor, ci să fim noi înșine în tot ce facem

[jp_post_view]
Foto: OLLR 2025 Râmnicu Vâlcea
Marta Paroș, elevă în clasa a VIII-a la Colegiul Național „Radu Negru” din Făgăraș, spune că participarea la olimpiadele de limba română în gimnaziu a însemnat mai mult decât perfecționarea modului de abordare a subiectelor.

„Cel mai important lucru pe care l-am învățat de-a lungul participării la olimpiadă, în gimnaziu, n-a fost modul de abordare a subiectelor, ci să fim noi înșine în tot ce facem și să ne păstrăm încrederea”, spune ea pentru Nova TV Făgăraș, după ce a obținut locul 7 pe țară și s-a întors de la Râmnicu Vâlcea cu mențiune.

Iar eleva a continuat: „Îi mulțumesc profesoarei care m-a ajutat să văd în olimpiada națională o sărbătoare și să conștientizez că minunile se întâmplă atunci când scriem din suflet”.

La olimpiada națională de română 2025 – clasele V-VIII au participat peste 280 de elevi din toată țara, potrivit rezultatelor publicate de organizatori.

Directoarea colegiului „Radu Negru”, Maria Racu, spune despre elevii olimpici „că definiția acestor copii și a acestor rezultate este însăși definiția succesului, așa cum au descris-o și alți specialiști: succesul este satisfacția că ai depășit încă o treaptă și dorința de a urca pe următoarea. Ei au atins succesul, iar succesul nu vine niciodată singur, ci în urma muncii, a lucrului în echipă și a unor priorități”.

Olimpiada de Limba și literatura română – OLLR 2025 a avut loc la Râmnicu Vâlcea, pe 10-13 aprilie, pentru elevii de gimnaziu. Subiectele și baremele de notare pot fi descărcate de aici.


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Există „mici decalaje” între formarea inițială a educatorilor și practica de la clasă, „ar trebui să ne întâlnim mai des, să fim pe aceeași pagină”, spune Viorica Preda, inspector pentru educația timpurie în Ministerul Educației

O provocare din sistemul de educație timpurie sunt „micile decalaje” care există între formarea inițială, formarea continuă ale educatorilor și practicile de la clasă, spune Viorica Preda, inspectorul general pentru…
Vezi articolul