Elevii ar putea învăța la școală o nouă materie: Istoria Revoluției de la Timișoara din 1989 și a schimbării de regim din Decembrie 1989 în România – inițiativă legislativă

[jp_post_view]
Foto: Captură YouTube – TVR
Deputatul Marilen Pirtea a depus la Parlament o inițiativă legislativă pentru introducerea în curriculumul școlar a materiei „Istoria Revoluției de la Timișoara din 1989 și a schimbării de regim din Decembrie 1989 în România”. Pirtea a anunțat pe Facebook depunerea inițiativei legislative joi, 23 decembrie.

„Astăzi, 23 decembrie 2021, am înregistrat în circuitul legislativ Proiectul de Lege privind Introducerea în curricula școlară de liceu a cursului „Istoria Revoluției de la Timișoara din 1989 și a schimbării de regim din Decembrie 1989 în România‟. (…) Am formulat acest proiect ca pe o datorie de onoare, în urma consultărilor cu asociațiile de revoluționari. Pentru inițierea proiectului voi solicita susținerea colegilor deputați, fie că reprezintă Timișul, Bucureștiul sau oricare altă circumscripție”, a scris Pirtea pe Facebook.

https://www.facebook.com/marilenpirtea/posts/469444844538868

2 comments
  1. Tocmai ce spuneam zilele trecute ca 3 discipline de istorie (Istorie, Istoria comunismului, Istoria holocaustului) mi se pare o exagerare (cele 2 apariții putând fi capitole în disciplina Istorie), cand, iată, se mai propune una. Pe când „Istoria răscoalei de la 1907”?
    Nu cred ca atata haos in sistemul de educație mai regăsim la tarile din jur!

  2. Si atunci ce mai studiaza la istorie, daca trebuie sa fie o gramada de istorii de studiat, lasati prostiile, care schimbare de regim ca tot nomenclaturistii aia sunt la butoane, ma rog copiii lor

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Galați, primul județ care anunță că inspectoratul școlar și școlile au semnat contracte pentru banii din programul de abandon școlar / Demararea activităților ar veni cu cel puțin 3 săptămâni întârziere

Școlile din județul Galați au semnat contractele cu inspectoratul școlar județean pentru a primi fondurile din Programul Național de Reducere a Abandonului Școlar (PNRAS), încât să înceapă activitățile pentru combaterea…
Vezi articolul

Universitățile pot de acum să finanțeze din fonduri proprii proiecte de mobilitate academică a studenților, iar aceștia vor beneficia cel puțin o dată pe an de prezentări ale programelor de mobilitate disponibile / Fonduri de la buget pentru creșterea numărului de mobilități – Metodologie nou aprobată

Instituțiile de învățământ superior „pot finanța, cofinanța și/sau avansa fonduri din venituri proprii pentru a susține implementarea proiectelor de mobilitate”, potrivit noii Metodologii privind mobilitatea academică a studenților, aprobată printr-un…
Vezi articolul