Elevii români, medaliați la Olimpiada Internațională de Informatică pe Echipe 2023, organizată în Egipt – FOTO

[jp_post_view]
Foto: Facebook.com
Echipele de elevi români au obținut câte o medalie la Olimpiada Internațională de Informatică pe Echipe (IIOT) 2023, desfășurată în Egipt, după cum anunță pe Facebook Alina Dumitrașcu, consilier în Ministerul Educației. Competiția s-a desfășurat între 26 și 30 mai, iar cele trei echipe „au urcat pe podium alături de echipe din Egipt, Ungaria și Siria”, conform sursei citate. O echipă provine de la un liceu de stat, celelalte două de la un liceu privat din Capitală.

„Lotul României a obținut rezultate de excepție la etapa internațională a Olimpiadei de Informatică în Echipe, toate cele 3 echipe urcând pe podium alături de echipe din Egipt, Ungaria și Siria.

În perioada 26-30 mai 2023, s-a desfășurat etapa internațională a Olimpiadei de Informatică în Echipe. Aflată la a VI-a ediție, competiția din acest an a fost organizată de Academia Arabă pentru Știință, Tehnologie și Transport Maritim din Port Said, Egipt. Promovând spiritul de echipă și performanța în domeniul informaticii, IIOT este organizată la nivel național de către Colegiul Național de Informatică Piatra-Neamț, Școală Lider”, a scris pe Facebook Dumitrașcu.

Medalia de aur a fost obținută de echipa „Crazy Frogs” de la Liceul Teoretic Internațional de Informatică București, formată din elevii Raul-Andrei Pop, Alexandru Luchianov, Rareș-Andrei Oprea și Petre-Călin Tîrziu, potrivit sursei citate. Echipa a fost coordonată de profesorul Casian Pătrășcanu.

Echipa „AaaIeLonMusc” de la același liceu, formată din elevii Mihnea Andreescu și Hariclea-Briana Bodrogean, coordonată de profesorul Pătrășcanu, a obținut medalia de argint.

Foto: Facebook.com

Medalia de bronz a fost obținută de echipa „CrackedCode” de la Colegiul Național de Informatică Piatra-Neamț, formată din elevii Cristian Luchian, Robert Andrei Gașpar, David Vișan și Ștefan Claudel Neagu, fiind coordonată de profesorul dr. Gheorghe Manolache, conform sursei citate.

Cine participă la această olimpiadă. La IIOT „participă echipe compuse din 4 elevi și până la 2 de rezervă din aceeași școală; elevii nu se pot schimba între ele. Din echipă nu poate face parte mai mult de un concurent premiat la Olimpiada Națională (Individuală) de Informatică din anul precedent. Echipele pot avea în componență membri care nu au mai mult de 20 de ani la data de 1 iulie a anului în care se desfășoară IIOT”, scrie pe ioit.altervista.org.

Citește și:
Lotul de olimpici al României, 4 medalii și 4 mențiuni de onoare la Olimpiada de Fizică a Asiei / Un singur elev din cei opt participanți este de la un liceu de stat
Locul I pentru România la Olimpiada Balcanică de Matematică pentru seniori 2023: două medalii de aur, trei de argint și una de bronz
România, pe locul 6 în lume cu trei medalii de argint și una de aur, la Olimpiada Europeană de Matematică pentru Fete – EGMO 2023 / Profesorul coordonator Mihai Bălună: Rezultatul este important pentru că el continuă tradiția foarte bună din ultimii ani


Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

You May Also Like

Actualii studenți de anul 1 care au fost olimpici național sau internațional în liceu vor putea primi până la 6.000 de euro pe an pentru cercetare, prin programul de granturi „Regele Carol I” / Cererile se depun până pe 25 decembrie la universități

Absolvenții de liceu care au obținut premii sau mențiuni la competițiile naționale sau internaționale recunoscute de Ministerul Educației, în timpul liceului, și care din anul universitar 2022-2023 urmează cursurile unei…
Vezi articolul

DESCARCĂ Resurse educaționale utile pentru profesorii care predau anul acesta disciplina obligatorie „Istoria evreilor. Holocaustul”, publicate de Inspectoratul Școlar Județean Sibiu

Inspectoratul Școlar Județean Sibiu a publicat un document cu materiale și link-uri utile pentru profesorii care predau „Istoria evreilor. Holocaustul”, care include manual în limba română, recomandări privind predarea și…
Vezi articolul

Majoritatea elevilor învață pentru scopuri imediate, cum ar fi pregătirea pentru evaluările de a doua zi – raport Teleskop în peste 40 de școli / Nu există intervenții sistemice semnificative privind metodele de învățare

Majoritatea elevilor din școlile participante la studiul „Școala mai aproape” practică o învățare pe termen scurt, determinată de metodele de evaluare folosite de profesorii lor în școli, arată raportul realizat…
Vezi articolul